Linda: Tack för ditt inlägg

Har du lust att berätta vad det var de kollade extra noga och så ofta

Du kan kanske skicka pm om du inte vill skriva öppet. Själv fick jag veta att jag skall gå på extra kontroller och mäta livmodertappen (eller om det är livmoderhalsen, blandar altid ihop det) och se så den inte förkortas. Skall nog ta extra bakterieodlingar tror jag även om jag inte hade nån infektion vad jag vet förra gången.

Oj Linda, inser nu att du ju passerat BF

Hur mår du
Päivi: Jo sen kan man ju också vara sjyst och påminna om sina undersökningar och det särskilt till nyblivna tvåbarnsmödrar

Må ingen skugga falla över den som inte håller järnkoll på mina ultraljud
Gällande veckorna tror jag att jag gör lite som det passar mig själv...lite skamlöst godtyckligt sådär

Säger exakt rätt dag (dvs. 9+6) inför mig själv och v.10 inför omgivningen. Ser ju ändå ut att vara i v.18...
*frieda*: Oj vad jobbigt du har och har haft det

Där ligger jag allt i lä. Jag har ju inte kräkts upp ALLT utan fått behålla det mesta av det jag småätit. Närmar sig snarare 5 kg UPP här

Får jag vara så nyfiken på vad du fått för reaktion från bm/läkare på att du inte kunnat äta allsidigt

Har levt lite ensidigt jag med...
kvacke: Tack för din hälsning

Inser förstås att illamåendet är ett ytterst lindrigt pris att betala för det jag så hett efterlängtar men det glömmer man ju så lätt bort där man står dubbelvikt...
Stor och varm kram till dig som orkar skriva så fint till mig trots det du gått igenom. Du vet att jag håller tummar och tår för dig
Elle: Tack kära du

Minns att jag då det begav sig sist inte mådde riktigt bra förrän runt v.20 så jag får väl ge mig till tåls... Det värsta illamåendet har trots allt släppt även om den förlamande tröttheten ännu håller mig i ett järngrepp.