Positiv rapport: Alla ciggen smakar numera Bensin,vilket dom självklart gjort hela tiden
Slippa röka-klubben tar sats!
Eufori,och glädjetårar.Lättnad och befrielse!
Ser ljust på framtiden.det "stora monstret" lämnar nu min kropp!
Anna: det fanns väl egentligen bara EN sak du(jag) inte höll med om i hela boken
Men vad ni än gör läs från start till slut..tjuvkika inte i kapitlena
(en del av instruktionerna)
barn födda 04/06/08
Tackar, fjällfolket
Satte mej och skrev ner alla symtom jag fått från rökningen:
1:Andfåddhet
2:Trött
3:Håglös
4:Irriterad
5:Kryp känsla i benen
6:Konstant kall ända in i benmärgen
7:täpt i näsan
8:Varje morgon vaknar jag med ett tryck över skulderbladen,
som om jag legat och spännt dom hela natten.(antar att jag gjort det + syrebrist i muskler?)
9:Undvikit allt fysiskt jobbigt ex långa backar..och att springa
mm
Obs denna lista tog endast 3 månader att "uppfylla"
Har ju rökt regelbundet i endast 3 mån(dessförinnan rökfri i ett år)
Och nu är jag inne på fjärde slippa-röka-dagen
Kroppen är otrolig på att återhämta sej:
Nr:
1,2,3 ,5,6,9är redan borta
4:an 7:an och 8:an är halverad
Har idag puttat barnvagnen +2 barn i den i uppförsbackar med lätthet och med ett leende på läpparna..innan letade jag ef enklaste vägen
...spyro?? När kommer din bok?
KRAM
Ps Anna är så nyfiken på hur det gått för dej..
Satte mej och skrev ner alla symtom jag fått från rökningen:
1:Andfåddhet
2:Trött
3:Håglös
4:Irriterad
5:Kryp känsla i benen
6:Konstant kall ända in i benmärgen
7:täpt i näsan
8:Varje morgon vaknar jag med ett tryck över skulderbladen,
som om jag legat och spännt dom hela natten.(antar att jag gjort det + syrebrist i muskler?)
9:Undvikit allt fysiskt jobbigt ex långa backar..och att springa
mm
Obs denna lista tog endast 3 månader att "uppfylla"
Och nu är jag inne på fjärde slippa-röka-dagen
Kroppen är otrolig på att återhämta sej:
Nr:
1,2,3 ,5,6,9är redan borta
4:an 7:an och 8:an är halverad
Har idag puttat barnvagnen +2 barn i den i uppförsbackar med lätthet och med ett leende på läpparna..innan letade jag ef enklaste vägen
...spyro?? När kommer din bok?
KRAM
Ps Anna är så nyfiken på hur det gått för dej..
barn födda 04/06/08
Härligt, T.P
Kan lova att det bara blir bättre och bättre med tiden - förutom mina barn är rökstoppet det jag är mest stolt över att ha fixat
ALDRIG mer kommer det att komma en cigarett mellan mina läppar
Fortsatt lycka till å ett stort grattis
Kram Mia
Kan lova att det bara blir bättre och bättre med tiden - förutom mina barn är rökstoppet det jag är mest stolt över att ha fixat
ALDRIG mer kommer det att komma en cigarett mellan mina läppar
Fortsatt lycka till å ett stort grattis
Kram Mia
Min bok borde komma någongång i nästa vecka. Den måste beställas från Sverige, tydligen...
Nåväl. Det får bli ett nyårslöfte istället för en födelsedagspresent åt Skalman! 
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
* Mamma till
-
Fjällfolket
Nej, knappast kommer jag att ångra mig, och flera personer har redan ställt sig i kö för att få läsa den efter att jag har blivit rökfri! 
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Mamma till
Hej alla igen..en liten rapport så här ef en veckas frihet från sjukdomen jag haft i 10 år(förutom 1 års uppehåll")
Har nu i 3 dagar utsatts för "passiv" rökning av min mamma..har hälsat på henne och verkligen varit omgiven med cigaretter(dock så röker hon ju under fläkten) men har fått känna på "frestelsen" som numera absolut inte kan kallas frestelse
Och att kunna sitta kvar vid bordet efter en måltid och njuta av just maten istället för att springa iväg för att stilla ännu ett "behov" fast av gifter..
Ska villigt erkänna att jag dom 3 första dagarna efter jag slutade så har jag gråtigt ganska mkt..både av lättnad, sorg över att man slösat 10 år av sitt liv helt i onödan
Spyro: Här står dom oxå på kö..en vän till mig och min mamma ska läsa den
Fjällfolket: Tänker på dej..tänk snart är även du frisk
Har nu i 3 dagar utsatts för "passiv" rökning av min mamma..har hälsat på henne och verkligen varit omgiven med cigaretter(dock så röker hon ju under fläkten) men har fått känna på "frestelsen" som numera absolut inte kan kallas frestelse
Ska villigt erkänna att jag dom 3 första dagarna efter jag slutade så har jag gråtigt ganska mkt..både av lättnad, sorg över att man slösat 10 år av sitt liv helt i onödan
Spyro: Här står dom oxå på kö..en vän till mig och min mamma ska läsa den
Fjällfolket: Tänker på dej..tänk snart är även du frisk
barn födda 04/06/08
-
Fjällfolket
Undrar oxå NYFIKET hur det går för alla? Ngn mer som satt igång att läsa förutom fjällfolket?
Minns första gången jag läste boken för ca 1.5 år sen.var oxå livrädd fast samtidigt så förväntansfull. Konstigt vore ju annars om man inte vart rädd..hjärntvätten är ju det "stora monstret"
kram
Minns första gången jag läste boken för ca 1.5 år sen.var oxå livrädd fast samtidigt så förväntansfull. Konstigt vore ju annars om man inte vart rädd..hjärntvätten är ju det "stora monstret"
kram
barn födda 04/06/08
Nu jag inte rökare, har faktiskt aldrig ens provat, men jag nästlar mig in här med en liten fråga i alla fall.
Den här boken som ni läser, tror ni att man kan ge bort den i present? Eller är det en bok som man helst bör köpa till sig själv? Jag har en väninna som jag önskar skulle sluta...
Lycka till alla!
Den här boken som ni läser, tror ni att man kan ge bort den i present? Eller är det en bok som man helst bör köpa till sig själv? Jag har en väninna som jag önskar skulle sluta...
Lycka till alla!
Mamma till Rasmus 000418, Emil 040425, Jonathan 060818 och Olle 080215
BILD
BILD
...väntar fortfarande på att min bok ska anlända till bokhandeln... 
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Mamma till
Mia75, jag tycker absolut du ska köpa den(rosa).Man behöver ju inte ge bort boken med attityden..-Nu tycker jag att du ska sluta
Man kan ju säga att med inspiration från alla oss här blev så nyfiken på boken att du blev "tvungen att köpa den 8)
Eller ngt liknande!
berätta gärna hur det gick sen
Spyro..det var lång väntan
men måste fråga ? Är du mer medveten nu för Varje cigg du tar??
Man kan ju säga att med inspiration från alla oss här blev så nyfiken på boken att du blev "tvungen att köpa den 8)
berätta gärna hur det gick sen
Spyro..det var lång väntan
men måste fråga ? Är du mer medveten nu för Varje cigg du tar??
barn födda 04/06/08
-
Fjällfolket