Slippa röka-klubben tar sats!
Ser du Anna vad vi skrämt upp dom
Hade jag inte läst boken innan hade jag oxå vart rädd och det va jag ju då. Läste mest för att jag var så nyfiken på att Anna kunde sluta efter att ha läst en bok..så var tvungen att läsa den,men hade inte tankarna på att JAG någonsin skulle kunna sluta
sista sidan..slutade jag på..kastade ciggen som var kvar..och var därefter glad varje gng jag tänkte på cigg dvs lättad över att slippa skiten
det enda ni har att förlora spyro och fjällfolket är ca 50 spänn på en bok..kom igen nu
8)
det enda ni har att förlora spyro och fjällfolket är ca 50 spänn på en bok..kom igen nu
barn födda 04/06/08
-
Gäst
har boken.......... :-$
dum i huvudet som man är, började jag röka igen efter jag slutade amma. Gjorde det nog mest för att jag kunde. Vilket
anledning.
Är den som är riktad till kvinnor ännu bättre. Köpte boken till min mor i julklapp för ett år sen, hon skulle sluta innan Mina och Lisen föddes. Började läsa i den, men var ju tvungen att slå julpapper om den och eftersom jag slutade då jag blev gravid behövde jag ju inte.
nu har jag erkänt, så nu måste jag ju självklart gå med i klubben. Lät medvetet bli att läsa tråden.
dum i huvudet som man är, började jag röka igen efter jag slutade amma. Gjorde det nog mest för att jag kunde. Vilket
Är den som är riktad till kvinnor ännu bättre. Köpte boken till min mor i julklapp för ett år sen, hon skulle sluta innan Mina och Lisen föddes. Började läsa i den, men var ju tvungen att slå julpapper om den och eftersom jag slutade då jag blev gravid behövde jag ju inte.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
där kryper det fram
J och Å man e inte ensam
Om jag förstod Anna rätt skulle hon helst ha läst ut boken till 21:a dec???Rätta mej om jag har fel?
Ngn som tycker det låter rimligt? Dom som läser sakta vet när dom ska börja läsa den och dom som läser fort kan ju läsa den nära inpå den 21 a. Men just att alla läst ut den den 21:a!!?!! Och så kan vi fortsätta stödja, diskutera med varandra här efteråt?? Vad sägs...??
Om jag förstod Anna rätt skulle hon helst ha läst ut boken till 21:a dec???Rätta mej om jag har fel?
Ngn som tycker det låter rimligt? Dom som läser sakta vet när dom ska börja läsa den och dom som läser fort kan ju läsa den nära inpå den 21 a. Men just att alla läst ut den den 21:a!!?!! Och så kan vi fortsätta stödja, diskutera med varandra här efteråt?? Vad sägs...??
barn födda 04/06/08
Lycka till med er alla
Slutade själv röka för druga tre år sedan med hjälp av denna boken, och då hade jag rökt i tjugo år, minst ett paket om dagen
Men så såg jag AW på tv, där hon berättade om "äntligen icke rökare"-boken, och tänkte att allt annat människan säger funkar ju, så varför inte detta...
Så jag köpte boken,läste den och kastade ciggen, och har aldrig tagit ett bloss efter detta - HELT fantastiskt
Så jag hoppas att ni också lyckas, det är en befrielse att slippa röka
Kramar Mia
Slutade själv röka för druga tre år sedan med hjälp av denna boken, och då hade jag rökt i tjugo år, minst ett paket om dagen
Så jag köpte boken,läste den och kastade ciggen, och har aldrig tagit ett bloss efter detta - HELT fantastiskt
Så jag hoppas att ni också lyckas, det är en befrielse att slippa röka
Kramar Mia
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
T.P - är alltså den 21:a bestämt
Kära vacklare - det är precis som T.P säger. Man röker som en BORSTBINDARE medan man läser, och när man har läst klart fimpar man, eller också fimpar man inte - man har alltså absolut ingenting att förlora. Inte ett dugg!
Och boken är så rolig och trevlig och underhållande och eyeopening så man kan helt enkelt inte sluta läsa. Om man inte verkligen går in för att inte läsa. Men så rädd får man inte vara
Till pepp vill jag bara berätta om en av alla gånger jag försökte sluta på traditionellt hjärntvättat vis, dvs med viljestyrkemetoden som Carr kallar det. (Här behövs ingen viljestyrka - ni kommer att förstå när ni läser
Så jag vet hur det KUNDE vara. Tiden före Carr.
Snus
Kan skvallra att det var Hege, ursprungligen, som fick mig in på spåret. När vi träffades första gången efter en massa korrespondens kring IAHP, gick vi på krogen och satt där i miljoner timmar och jag rökte miljoner cigarretter. Då berättade hon om två äldre damer på sitt jobb, som hade rökt i eviga tider. Plötsligt en måndag hade de kommit till jobbet - som ickerökare
"VAD är det för bok?" sa jag till Hege. "Den vill jag ha!"
Och så kom den på posten. Och så läste jag den. Och när jag var färdig ritade jag ett öga med en tår av lycka och skrev TACK.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Jag är absolut med på att ha läst ut boken 21:a
Kommer göra allt för att lyckas..dvs byta märke,röka starkare cigg och röka mkt mer än vanligt
för jag vet med mej att ju mer jag röker desto Lättare,roligare, att sluta
rek dock ingen annan att byta märke el så..bara så att jag vet hur jag funkar..
Kommer göra allt för att lyckas..dvs byta märke,röka starkare cigg och röka mkt mer än vanligt
rek dock ingen annan att byta märke el så..bara så att jag vet hur jag funkar..
barn födda 04/06/08
-
Fru-Angelsmark
AAhaaa den boken.....
..... som jag gömt undan för att slippa ångest!!!
8)
Den ska jag ta fram när jag hittat mig själv igen. 8)
Just nu är jag bara en MMMAAAMMMMMAAA ggr 4 , idiot, kärring, den gnälliga osv
Så den äckliga lilla njutningen jag får av cigg tänker jag behålla ett tag till.
8)
Den ska jag ta fram när jag hittat mig själv igen. 8)
Just nu är jag bara en MMMAAAMMMMMAAA ggr 4 , idiot, kärring, den gnälliga osv
Så den äckliga lilla njutningen jag får av cigg tänker jag behålla ett tag till.
Hel?ne med Sanna -91 Zara -01 Unni-Viktoria -03 Jonny-Viking -05 och bonus barnet Joakim -98
http://spaces.msn.com/members/Angelsmark/
http://spaces.msn.com/members/Angelsmark/
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Hoppas verkligen vi blir några stycken, som kan vräka över Fru Angelsmark och andra icke-slippare vår medkänsla OCH entusiasm
Tack, mamma S
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Hmm... Ja, okej, då...
Jag ger det ett försök. Jag ska bara försöka få tag på boken, först!
Men om jag får nervsammanbrott eller stryper maken så tänder jag en cigg, GENAST! Bara så ni vet det!
21 december är min kloka gosse Skalmans födelsedag!
Kanske en rökfri mamma vore en fin present? 
Men om jag får nervsammanbrott eller stryper maken så tänder jag en cigg, GENAST! Bara så ni vet det!
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
* Mamma till
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
Lugn spyro lugn
vi ska "bara " läsa en bok..om jag får gissa kommer du nog att slänga dej om halsen på maken istället
Och inte ska man dömas om man nu inte slutar på sista sidan inte..då ska man känna att "jag gjorde faktiskt ett försök som jag ska vara stolt över"
Är glad att du vill läsa med oss
hur lång tid tar du på dej att läsa..jag börjar nog 3 dagar innan för att va på säkra sidan..så kan vi diskutera..ventilera..ställa frågor till varann om sådana dyker upp
21:a... ja han kan nog inte få en bättre present faktiskt..En hållbar present
som han kan njuta resten av sitt liv!
När jag började igen tog det dottern några dagar..efter frågeteckens miner
att stoppa in föremål likn cigaretter för att härma mej..samtidigt som hon lärde sej ordet "löka" =röka
Det var inget trevligt för mamma hjärtat
Och inte ska man dömas om man nu inte slutar på sista sidan inte..då ska man känna att "jag gjorde faktiskt ett försök som jag ska vara stolt över"
Är glad att du vill läsa med oss
hur lång tid tar du på dej att läsa..jag börjar nog 3 dagar innan för att va på säkra sidan..så kan vi diskutera..ventilera..ställa frågor till varann om sådana dyker upp
21:a... ja han kan nog inte få en bättre present faktiskt..En hållbar present
När jag började igen tog det dottern några dagar..efter frågeteckens miner
Det var inget trevligt för mamma hjärtat
barn födda 04/06/08