Säte!

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Tack alla ni rara :heart:

Har nu druckit theét i två dagar - och sitter här än :wink: Men jag vet inte om jag inbillar mig,men direkt när jag dricker och ca en halvtimme efteråt har jag VÄLDIGT mycket sammandragningar, inte "dags-att-föda" utan mer att det jobbas på. Och så känner jag mig lite "bomullig" i huvudet :?

Isaks mamma: "revne i skjeden" är det att spricka i slidan :?: (SKäms att jag är så dålig på norska, då min svärmor kommer från Norge, och min ena dotter t o m har fått ett norskt namn :oops: )
Då verkar ju theét ha många goda effekter, även amninge ska påverkas positivt har jag läst!
Så jag fortsätter dricka, jag :D

Kram på er :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Lua

Inlägg av Lua »

Jag har beställt! Längtar och trängtar att få se vem som bor i min gigantiska mage.... :heart: Lycka till nu Miar70 - ser fram mot din rapport!
Mamma til Isak f.30.03.06

Inlägg av Mamma til Isak f.30.03.06 »

:D :D
Ja, heilt rett oversatt. (Det var då slett inte illa!)
Lykke til no! Om de syns teen er god får de berre kosa dykk!

/Anette
Gäst

Inlägg av Gäst »

[quote="miar70"]Har åtminstone fått en tid den 22´a på förlossningen, och troligtvis blir jag igångsatt då, pga barmhärtighet, och det är ju trots allt bara en vecka dit, nedräkningen har börjat :!: [/quote

:shock: :D Inga inlägg sedan igårkväll, kanske slapp du bli igångsatt, Mia?? Eller så vilar du dig för morgondagen?
Tusen kramar på dig och lilla livet i magen (eller utanför?)!
:heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Oj, tryckte skicka istället för förhandsgranska :oops: .

Jättelycka till! Ville jag ju också lägga till!
:heart:
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"