jag har precis kurat första natten med tvilling nummer två, den första är så gott som kurad
det var dock väldigt stor skillnad på beteende och jag känner mig mer osäker den här gången. tv 1 tedde sig som det verkar vara det normala dvs. vaknade sex ggr men med lite buff och ramsa så somnade hon efter cirka 10 minuter första natten, tvilling två somnade utan ett ljud snällt på mage men vaknade vid två i natt fortfarande ganska lugn - då började kaoset.. jag buffade som vanligt och gick ut med ramsan och då blev han verkligt förbannad och han gallskrek under varje ramsförsök i 1,5 h - jag höll på att ge upp. det enda han gillade var själva buffningen men så fort jag gick därifrån så pang. tillslut somnade den lilla parveln av utmattning och jag kände mig hemsk.... sedan vaknade han halv sju, riktmärket var halv åtta och jag fick honom att somna om till sju, gjorde jag något fel? buffade lite extra på slutet för att han verkligen skulle bli lugn. Mina tider funkar inte heller dvs. halv åtta till halv åtta de vaknar alltid före sju, vad gör man då? Lägger dem tidiagre eller ökar på dagslurarna?
Tacksam för svar