Kära nån - jag hade väl aldrig kunnat drömma om ett sådant enormt - och snabbt

- gensvar. Jag är alldeles till mig och från mig

Och Bibban också - som vill vara med (men henne lägger vi på soffan som vanligt

).
Sessan har nog inte hunnit se den våldsamma verksamheten här

och därför inte öppnat någon separat anmälningstråd; vi fortsätter här så länge
Jag ska börja räkna och planera och återkomma så fort jag får ihop saker och ting. Vi har nio rum på De Nios Hus (med dubbelsängar), sovrum på Logen med dubbelsäng, Loft på Logen (för viga klättrare) med plats för fyra på två stora sköna madrasser, tre bodar med plats för två i varje plus Helmut för två kurbarnsmammor (går inte att blanda kön där, hmhm

). Gör 30 personer förutom mig och Bibban, kurmammorna och alla barnen.
Det bästa vore om alla kunde ta loss fyra nätter, alltså 22-26 mars, där 22 och 26 förstås blir resdagar också.
Det betyder emellertid inte att alla ska kura / kursa / utbilda alla nätter

Jag tänker mig att om vi får ihop bara fyra Diplomater, och kanske fyra villiga kursare, så kan Diplomaterna alternera, skickliga som de / ni är. Medan kursarna ju bör vara med hela tiden, helst, men det är ju bara de första två nätterna som blir vaknätter.
Förstår att det hela tycks rörigt men egentligen - gör det det

Hjälp mig då att reda upp röran
Maten får vi ha här nere i Lilla huset, tänkte jag, den här gången, eftersom Logen måste bli masslogi för de små resesängsbarnen.
Och De Nios Hus med Pölen får ju reserveras för äldre sovare (vuxna, om man säger) med barnvagnstillbehör som kan tänkas ge f-n i att kräla ner i vattnet...
Låt mig återkomma med bekräftelseramsor

Och TACK, än en gång, för ert ljuvliga och behjärtansvärda intresse, alla ni kära