Kram Pea
leksaksfavoriter!?
-
Gäst
leksaksfavoriter!?
Dottern fyller två om ett par veckor. Tanken är att leksaksförrådet skall uppdateras i samband med det! Därför hoppas jag på tips från er! Vilka favoriter har era "+2ingar"?! (Tänk gärna ensamlek på golvet i ganska litet rum
)
Kram Pea
Kram Pea
första jag tänkte på nu är leksaks spis...vår dotter älskar spisen på bvc..har ingen hemma..har faktiskt inte ngn plats kvar(bor så litet) så vi gjorde en hemmagjord tillsammans
av stor skokartong +klistrade runda"plattor" av tyg på osv som hon har i sängen på ensamleken
Hon leker f ö v nästan bara med dockan..bäddas.donas ,matas vagnas osv
liten te servis skulle nog uppskattas här..får kanske bli julklapp
Hon leker f ö v nästan bara med dockan..bäddas.donas ,matas vagnas osv
liten te servis skulle nog uppskattas här..får kanske bli julklapp
barn födda 04/06/08
-
Fjällfolket
Duplo, ja! Och köp då också en stor duploplatta som hon kan ha på golvet och bygga på så trillar inte bitarna omkull hela tiden. Har varit sonens favorit, men nu har den begagnade spisen blivit superhiten och det lagas mat hela dagarna. Håller på att bli ruinerade av alla kryddor, mjöl och gryn som far ner i kastrullen där
! Leklera är en annan favvis, men blir kanske lite svårt i ensamlekslådan om hon inte har ett bord att vara vid...
Ja må hon leva i förskott
{|=
Ewa
Ja må hon leva i förskott
Ewa
Mamma till Stora guldklimpen född april -04
& Lilltufsan född feb -06 
-
Gäst
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Leksakerna svämmar över
Spännande detta.
Duplo, Lego, gosedjur och biler hör onekligen till det som både mina två killar och min tjej tycker om.
En stor favorit på senaste tiden (den yngsta är 4 1/2) är fina pennor av alla slag. Kombinerat med ett eget skrivbord och en låda med vita papper är detta lycka just nu.
Duplo, Lego, gosedjur och biler hör onekligen till det som både mina två killar och min tjej tycker om.
En stor favorit på senaste tiden (den yngsta är 4 1/2) är fina pennor av alla slag. Kombinerat med ett eget skrivbord och en låda med vita papper är detta lycka just nu.
Det var dagens sanning. Ju fler av samma desto roligare verkar det vara. Då kan man rada upp, jämföra osv... Det kan aldrig bli för många bilar.annawahlgren skrev:En miljon (nåja) småbilar.
Småttigt, färgstarkt och mycket av nästan samma är inte fel
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".