Leia skall bli storasyster!

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Ewa

Inlägg av Ewa »

Åhhh! Stort supergrattis!
Och grattis till Leia!!!! :heart:
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Jättegrattis och Bamsiga Lyckatillönskningar! Sitter här och ler fånigt med tårar i ögonen... :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nu kan jag inte låta bli - måste få smyga in här en gång till, som mig själv den här gången. :lol: Jag sade detta till kära Nancy redan idag, men jag säger det igen: det är som i början av "Dumbo". Alla andra djurmammor får sina små knytten. :heart: Lycka. :heart: Men inte Dumbos mamma. :cry: För att storkf-n sitter på ett moln och river sig i huvudet medan han försöker tolka kartan rätt! [-X

Det var väl samma stork som fick sin arbetsgivares förtroende en gång till, trots missen med Dumbo... VAD skulle kvällstidningarna säga om detta? :shock:

"STORKAFFÄREN" - LÄS ALLT OM STORKEN STEN SOM - TROTS FLERA ÅRS UTBILDNING - INTE KAN LÄSA KARTA. :o

"GUD ANLITAR OUTBILDADE STORKAR SOM SÄNDEBUD [-X - SKANDALEN NYSTAS UPP PÅ LANDETS SAMTLIGA MVC;S - VI SAKNAR ORD, SÄGER CHEFSBARNMORSKAN PÅ ÖSTRA"

"VI HAR LÄNGE MISSTÄNKT LÄS-OCH-SKRIVSVÅRIGHETER HOS STEN, MEN INTE VÅGAT SÄGA NÅGOT", AVSLÖJAR ARBETSKAMRATERNA. - LÄS ALLT OM STORKHÄRVAN.

Vaddå..? Kan vi käbbla veckovis om obetalda TV-avgifter och annat liknande, så borde ju detta vara svårslåbart, eller vad säger ni? Vem ringer skymningspressen? :shock:

I alla fall: han hittade fram till slut, Storken Sten. :wink: Och det är huvudsaken, oavsett hur många avstickare till Vladivostok han tog sig i sin letan efter "Kode." :P

GRATTIS, EN GÅNG TILL! :heart:
K-ina

Inlägg av K-ina »

:lol: :lol: :lol: Underbart! :lol: :lol: :lol:
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
ambra

Inlägg av ambra »

:D Grattis Nancy :!: :D Jag blir alldeles varm inombords och är så glad för er skull (trots att jag aldrig träffat dig). Har följt din "storktråd" och kan nu andas ut och anse den vara ett avslutat kapitel. Än en gång grattis och ta hand om er :!: :heart:
Ambra
storebror feb 01 :heart:
lillen aug 05 :heart:
T.P

Inlägg av T.P »

:thumbsup: :heart: :D grattis
barn födda 04/06/08
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Massor av grattiskramar från mig till dig min vän :heart:

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
nina80

Inlägg av nina80 »

Otroligt! Grattis vad härligt!
Mamma till Emmy f?dd 2005-10-07
(Och till Elin f?dd 2004-11-23 som tyv?rr inte fick stanna kvar hos oss p? jorden)
Nancy

Inlägg av Nancy »

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

i massor till er alla som gratulerat så glatt, omtänksamt och kärleksfullt :D :heart:

Är helt överväldigad av era inlägg och läser dem med stor lycka i kroppen.

TACK
(från annars så pratiga Nancy som för en gångs skull saknar ord... :wink: :lol: )
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nancy! Stort och varmt grattis från mig också! Jag är såååå glad för din skull.

(Var du extra avslappnad den här gången? :wink: )

Kram Pea
Pia Pojkmamma

Inlägg av Pia Pojkmamma »

GRATTIS TILL HELA FAMILJEN :D :heart: :lol: :!:

Kram
Pia
Mamma till tre herremän födda -03, -05 och -07
och moster till en lady född -09.
Ottilia

Inlägg av Ottilia »

Grattis Nancy! Jag hör till dem som inte skriver så flitigt på forumet, men jag är inne och läser desto mer :D ! Har följt din stork-tråd och tagit del av alla underbara tips... Härligt att höra att er väntan är över!

Många kramar från Ottilia :heart:
Mamma till flicka född 040903.
kokos

Inlägg av kokos »

Nej men! Här håller man sig borta från forumet ett par dagar och så möts man av en sån här underbar nyhet! Jag blev alldeles skrattig och sprallig! Å VAD KUL! Äntligen ett barn till som får ha dig som mamma! :heart: Och kanske blir det till och med så roligt att ni prickar in någon av mina pojkars födelsedagar (23 eller 26 juni)!

Grattis i stora lass! Och grattis igen! Tjihoooooo!
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Nancy

Inlägg av Nancy »

:D :heart: Vill berätta att jag visat denna tråd för min man och vi är båda så lyckliga och rörda över all er omtanke :heart: :D

Det är helt fantastiskt att mötas av sådan värme och med bubblande lyckokänsla tackar vi alla som skrivit så vackert :heart: :heart: :heart:
ms Sophie

Inlägg av ms Sophie »

Ååååååh vad härligt, fantastiskt, underbart!!!!
:heart: \:D/ :heart:
Och en midsommarpresent minsann :D

Grattis och stor kram!
Sophie
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"