Och grattis till Leia!!!!
Leia skall bli storasyster!
-
Gäst
-
Gäst
Nu kan jag inte låta bli - måste få smyga in här en gång till, som mig själv den här gången.
Jag sade detta till kära Nancy redan idag, men jag säger det igen: det är som i början av "Dumbo". Alla andra djurmammor får sina små knytten.
Lycka.
Men inte Dumbos mamma.
För att storkf-n sitter på ett moln och river sig i huvudet medan han försöker tolka kartan rätt! [-X
Det var väl samma stork som fick sin arbetsgivares förtroende en gång till, trots missen med Dumbo... VAD skulle kvällstidningarna säga om detta?
"STORKAFFÄREN" - LÄS ALLT OM STORKEN STEN SOM - TROTS FLERA ÅRS UTBILDNING - INTE KAN LÄSA KARTA.
"GUD ANLITAR OUTBILDADE STORKAR SOM SÄNDEBUD [-X - SKANDALEN NYSTAS UPP PÅ LANDETS SAMTLIGA MVC;S - VI SAKNAR ORD, SÄGER CHEFSBARNMORSKAN PÅ ÖSTRA"
"VI HAR LÄNGE MISSTÄNKT LÄS-OCH-SKRIVSVÅRIGHETER HOS STEN, MEN INTE VÅGAT SÄGA NÅGOT", AVSLÖJAR ARBETSKAMRATERNA. - LÄS ALLT OM STORKHÄRVAN.
Vaddå..? Kan vi käbbla veckovis om obetalda TV-avgifter och annat liknande, så borde ju detta vara svårslåbart, eller vad säger ni? Vem ringer skymningspressen?
I alla fall: han hittade fram till slut, Storken Sten.
Och det är huvudsaken, oavsett hur många avstickare till Vladivostok han tog sig i sin letan efter "Kode."
GRATTIS, EN GÅNG TILL!
Det var väl samma stork som fick sin arbetsgivares förtroende en gång till, trots missen med Dumbo... VAD skulle kvällstidningarna säga om detta?
"STORKAFFÄREN" - LÄS ALLT OM STORKEN STEN SOM - TROTS FLERA ÅRS UTBILDNING - INTE KAN LÄSA KARTA.
"GUD ANLITAR OUTBILDADE STORKAR SOM SÄNDEBUD [-X - SKANDALEN NYSTAS UPP PÅ LANDETS SAMTLIGA MVC;S - VI SAKNAR ORD, SÄGER CHEFSBARNMORSKAN PÅ ÖSTRA"
"VI HAR LÄNGE MISSTÄNKT LÄS-OCH-SKRIVSVÅRIGHETER HOS STEN, MEN INTE VÅGAT SÄGA NÅGOT", AVSLÖJAR ARBETSKAMRATERNA. - LÄS ALLT OM STORKHÄRVAN.
Vaddå..? Kan vi käbbla veckovis om obetalda TV-avgifter och annat liknande, så borde ju detta vara svårslåbart, eller vad säger ni? Vem ringer skymningspressen?
I alla fall: han hittade fram till slut, Storken Sten.
GRATTIS, EN GÅNG TILL!
-
Nancy
-
Gäst
-
Pia Pojkmamma
Nej men! Här håller man sig borta från forumet ett par dagar och så möts man av en sån här underbar nyhet! Jag blev alldeles skrattig och sprallig! Å VAD KUL! Äntligen ett barn till som får ha dig som mamma!
Och kanske blir det till och med så roligt att ni prickar in någon av mina pojkars födelsedagar (23 eller 26 juni)!
Grattis i stora lass! Och grattis igen! Tjihoooooo!
Grattis i stora lass! Och grattis igen! Tjihoooooo!
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
-
Nancy
-
ms Sophie