Hej Kristin
Att så små däckarredan efter en timme på morgonen är inget unikt,det gjorde min yngsta dotter ända tills hon var 7-8 månader, trots att hon sovit 12 timmar natt innan
Visst kan du väcka mini 7.30 för att mata och börja dagen, stället föratt stressa iväg närdet är dagisdags! Du bestämmer ju när det ska vara morgon, och det kommer lillen att finna sig i
(Tänker inte tjata om dagis, men kanske finns alternativet att storebror får "semester" därifrån...

)
När ni sedan går och lämnar storebror, är det lämpligt för lillen att sova sin första lur vagnen.
Jag har skrivit det förut, att jag inte haft regelrätta scheman till mina när de varit riktigt små,men däremot har jag kört standardmodellen rätt strikt, för att underlätta vardagen. Mata som du gör, amma först och tilllägg sedan, till han är kräkmätt, sen lägger du honom rapad och klar, i vagnen.
Vagna sedan bort dessa skarvar som han nu vaknar i, och ta inte upp och mata efter en timme, då är han inte riktigt hungrig, och så blir det detta eviga duttande, som är jobbigt för er båda
Börja i morgon bitti, och följ standardmodellen direkt från morgonen, ge det några dagar att sätta sig,så ska du se att han snart kommer att sova sina 2-2,5 timmar i taget!
Lycka till!
Mia