Siste spörsmålet först. Me smög inn ramsan til vår Isak som me alltid hadde i vogna. Etterkvart kunne me fleire og fleire av lurane og kveldane berre legga han og ramsa når me gjekk, ein el to gonger kanskje, men me visste enno ikkje korleis det skulle fungera om me berre hadde den å ty til.... Gjett om me fekk gåsehud fyrste gongen det funka å få han til ro med berre å ramsa! -Og då hadde me våga flytta han over i senga. Det var ein dagslur etter einsamleik og han roa seg ikkje, skreik seg berre oppatt. Då tok mor fram ei bestemt ramse,- at no skulle isak kvila seg, sov godt!! x 4 og den satt, lillemann la seg ned direkt! Heftig!
Så det hjelper å smyga inn den ved legging, og så får man vel etter behov anvenda berre den som redskap?? Den går tydelegvis inn.
Ja, vår lille likar heller ikkje bil... Kan berre seia korleis me gjer,- veit ikkje om det er "rett". Me pröver så godt me kan å halda Isak vaken vidare, slik at ikkje heile dagen skit seg, utnyttar sjölvsagt marginalkvartera. Kanskje dumt av meg å ta på meg å svara på dette, for eg hugsar ikkje sist det gjekk riktig gale slik. Etter bilreisa er han også så takksam for at den er slutt at han sovnar direkt når han får koma på mage... Uffdå,- håpar nokon annan kan hjelpa deg her!
Mange ord dette. Håpar du fekk noko utav det.
Mvh Anette