Jag och mannen har diskuterat oss fram att vi skall sätta igång med start på fredag. Spjälisen är uppburen från förrådet igen. Madrassen (min sovplats
Engla har ju sin kära napp som jag antar måste ryka....?? Nästan det jag är mest orolig för.
Sen över till själva lärandet. Vet inte om jag har greppat det rätt. Mannen är också osäker därför frågar jag desperat efter vägledning.
Hur gör jag nu? Skall jag bara gå ut och dra igen dörren och ramsa x 4 eller mer, eller skall jag gå in igen och börja buffa lite igen? Nästa gång jag slutar buffa och börjar ramsa och går kommer hon ånyå att vråla. Kan man få göra denna procedur massor med gåner eller???
Som jag har förstått det hela skall jag ramsa utanför hennes dörr (påminnelse?) men hur länge??, kolla om hon lugnar sig, gör hon det ramsar jag bekräftelse. Om hon blir hysterisk efter ett tag går jag in igen och börjar om med buffandet och ramsar mig ut???
Känner mig totalt iq-befriad just nu.
Vill så gärna få detta att funka men vill inte "förstöra" henne så hon blir ännu mer hysteriska av att gå och lägga sig.
Otroligt tacksam för de råd jag kan få. Börjar nästan känna mig tjatig här men det bjuder jag på
Det är trots allt min dotter jag värnar om och för henne kan jag ta ner stjärnorna för.
Tack alla duktiga föräldrar där ute. Ni är otroliga =D>