Nu har det gått ännu mer tid och våra sköna nätter fortsätter
Saga sover numera mellan 21 - 07 utan problem

Kvällstrasslet har i stort sett försvunnit när nattsömnen började sitta utan problem. Däremot så fick hon feber och var väldigt gnällig i samband med 3 månaders vaccinationen. Då var det problem igen med dagslurarna men inte med natten
Detta är en iakttagelse som jag gjort : När ngt händer som rubbar hennes värld ( vacc, förkylning, mamma och pappa och Saga på fest ! ) så kan hon inte sova dagslurar. Detta är kanske ngt som kommer - eller ngn som har goda råd att dela med sig av
Dessutom äter lillan 250 ml 5 ggr / dag utav modersmjölks ersättning - jag upplevde det som om det inte får plats mer i lilla magen utan jag började göra välling enl receptet som finns med till Nutramigen ( mjölkallergiskt barn !) Det råd jag fick utav BVC var att bara ge lillan 180 ml 5 ggr / dag för att inte övergöda henne ......

Problemet är att Saga lätt kan äta 250 ml tjock välling verkar det som i a f då hon skriker högt och missnöjt efter det att flaskan tagit slut och det blir m a o inget trugande
Hur göra nu ? Anna har du ngt råd när det gäller matningen ? Litar inte på BVC eftersom de anser att jag är knäpp som styr över Sagas mat och sov tider ( " lita på att flickan talar om vad hon behöver " ) ( Det är ju det hon inte ska behöva om jag förstår BB rätt - jag ska förekomma henne så hon aldrig behöver ens fråga om sömn eller mat eller har jag fattat fel ?)
Känner mig lite vilsen i matfråga just nu ......
Men nätterna går kanonbra - nu är hon 3 1/2 mån..... snart har vi 12 timmar här.....
Återkommer om inte förr så med frågor om nytt schema i samband med 12 timmars !
/ Sessan , mamma till Saga 3 1/2 mån