Söker nya mammor
en till i Göteborg!
Jag vill gärna träffas! Flyttar till Göteborg (örgryte) nu i mitten eller slutet av maj (bor nu i Luleå), så jag vill gärna lära känna lite nya människor. Är ett stort AW-fan så finns det fler att kackla med så är lyckan total 
Mamma till
* Frida f?dd 03-10, kurad 04-04
* Hanna f?dd 0512
* Frida f?dd 03-10, kurad 04-04
* Hanna f?dd 0512
Jag kan efter kl. 12.30, eller snarare kan Maja... Jag börjar arbeta om 1 vecka...
Fast det blir lycka för pappan att vara hemma, så jag får le å hans vägar. Är dock ledig varje fredag, och skulle vid behov kunna gå tidigare, alt byta ledig dag. För det vore verkligen roligt att träffas!
Vi bor i centrum
Vi bor i centrum
Mamma till
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Det borde verkligen finnas en lista, en karta, lite arrangemang. Vi ska ju - tack vare Father of Sons och Mamman till sönerna - få ett Barnaboksdagis till hösten, är meningen, i Stockholm. Men landet är stort och det är så knasigt att folk inte kan träffas, för att se några Barnaboksbarn tillsammans - vilket 'r precis vad jag gjort nu några dagar - tillsammans med mödrar som aldrig setts tidigare men som är en enkelt och självklart (sic!) rörande överens, det är fullkomligt fantastiskt.
Och det var fyra små någorlunda jämnåriga barn (kring året) som var hur olika som helst till sina personligheter, men som alla hade sluppit höra ordet NEJ och som alla åt och sov... om man säger
Jag sa: "Du får ju säga TILL och säga NEJ och säga IFRÅN" - på skoj förstås - och alla tittade häpet på mig. Det var för roligt
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Hej igen
Verkligen roligt med så många intresserade
Jag föreslår att Ramlösa som startade tråden bestämmer en dag och hoppas att så många som möjligt kan och förhoppningsvis träffas vi fler gånger ifall inte alla kan.
//N
Verkligen roligt med så många intresserade
Jag föreslår att Ramlösa som startade tråden bestämmer en dag och hoppas att så många som möjligt kan och förhoppningsvis träffas vi fler gånger ifall inte alla kan.
//N
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
Vad sägs om en träff torsdagen den 18 maj eller fredagen den 19 maj i Slottsskogen? (Kan inte innan pga babysim, hundkurs och kurs på jobbet).
Antingen kl. 9 eller kl. 16.00. Vilken tid kan flest komma? Jag föreslår att om det är fint väder så tar jag med fika = kaffe, te, saft och något gott till alla. Är det dåligt väder förslår jag en fika i Villa Belparc.
Vad sägs?
Jag ser verkligen fram emot att träffa er
Antingen kl. 9 eller kl. 16.00. Vilken tid kan flest komma? Jag föreslår att om det är fint väder så tar jag med fika = kaffe, te, saft och något gott till alla. Är det dåligt väder förslår jag en fika i Villa Belparc.
Vad sägs?
Jag ser verkligen fram emot att träffa er
Mamma till Joel född 11 oktober 2005
Hej
Jag röstar för torsdagen, ska på kvällen ner till mammut på kurs så jag misstänker att jag är ganska trött på fredag om jag kommmer hem
Förmiddagen passar här.
//N
Ps Har du "en blomma i knapphålet"
så vi andra känner igen dig?!
Jag röstar för torsdagen, ska på kvällen ner till mammut på kurs så jag misstänker att jag är ganska trött på fredag om jag kommmer hem
Förmiddagen passar här.
//N
Ps Har du "en blomma i knapphålet"
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
Visst kan jag ha blommor i knapphålet, eller Barnaboken under vagnen
Jag kan PM:a bild på mig och Joel till er som kommer så löser vi det. Tänkte att vi kunde mötas vid parkeringen som är på avfarten mot Slottsskogsvallen och Frölundaborg. Då är det bara en kort promenad till Villa Belparc. Se kartan: http://www.parkochnatur.goteborg.se/pro ... enDocument
Mamma till Joel född 11 oktober 2005
Å, vad kul det hade varit att träffa ett gäng barnaboksmammor!!!
Jag bor i Ulricehamn, det är 10 mil härifrån till Gbg. Eftersom jag jobbar på eftermiddagar numera, är det svårt att få till en vardag.
Men jag säger som hjhelena: blir det någon helgträff någon gång, skulle det vara jättekul att få vara med!
kram anna
Jag bor i Ulricehamn, det är 10 mil härifrån till Gbg. Eftersom jag jobbar på eftermiddagar numera, är det svårt att få till en vardag.
Men jag säger som hjhelena: blir det någon helgträff någon gång, skulle det vara jättekul att få vara med!
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Halloj!
Vi hänger gärna med, men vi kommer troligen efter vår frukost kl. 9 (beror på hur hungriga de är, om de kan vänta lite efter morgonlur resp. morgonlek
). Jag PM:ar telefonnummer till dig Ramlösa, så kan vi kanske höras om var ni är, på torsdagen.
/Marie
Vi hänger gärna med, men vi kommer troligen efter vår frukost kl. 9 (beror på hur hungriga de är, om de kan vänta lite efter morgonlur resp. morgonlek
/Marie
Mamma till två underbara Barnabokstrimmade busungar födda 2004 resp. 2005.
Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
Hej Göteborg
Har tänkt lite
hjhelena, Anna, majamamman, snoopy
torsdagen efter är kristihimmelsf och alla (de flesta) kanske är lediga. Det hade varit roligt om det gick att få till en dag där de flesta kan.
Vi som inte har något bättre
för oss kan ju träffas torsd den 18:e först och sen om fler kan den 25 :e är det ju bara att hänga på om man har tid och lust
Vad tycker ni??
Hör av er!
//N
Har tänkt lite
hjhelena, Anna, majamamman, snoopy
Vi som inte har något bättre
Vad tycker ni??
Hör av er!
//N