Så var sista gången på föräldragruppen avklarad. Det har varit trevligt men jag känner att jag har så lite gemensamt med de andra mammorna.

Det som skulle kunnats utvecklats till vänskap mellan oss och barnen har inte blivit av - bl.a pga att jag inte kan gå promenader på em, har en lättsam son och har därmed inga problem att dela med mig av, sonen går på babysim en helt annan dag än de andra barnen och kommer så att göra i höst med osv. De andra mammorna tycker att deras liv förändrats så dramatiskt, medan skillnaden mellan mitt liv före och efter Joels födsel är liten (förutom att han finns).
Vår syn på barn verkar också så olika, jag gillar AW det gör inte de, en av de viktigaste frågorna på en träff var när man skulle börja säga NEJ till barnen (de är mellan 6-8 mån.)
Känner mig helt enkelt lite ensam om att bara tycka det är KUL med barn, och även lite ensam i övrigt.
Skulle vilja lära känna andra i mitt närområde som vill ta en fika, gå till lekplatsen, gå en promenad eller bara höras av ibland.
Är 35 och fick mitt första barn i höstas. Är en glad och okomplicerad person som gillar att vara ute i naturen med barn, vänner och en ryggsäck med fika.