Hej!
Nu är jag sen med rapport igen
Men vad du har kört på bra!

Det är som min dansdotter säger - någon hiphop´are blir hon aldrig...

Antingen har man det nog i sig. Eller inte...
Ajaj med armen

Du kan ha fått någon bristning kanske?
Hoppa du över någon dag, och ta ben och core istället! Dumt om det blir värre!
Förrförra veckan då:
Mån: Styrka i grupp
Tis: Styrka/rörlighet
Ons: Veckans individuella
Fre: Veckans Team, och där gick det åt helvete precis...
Vi skulle göra 150 marklyft (med annat emellan).
Vi skulle börja med vår "vanliga" vikt.
Och så skulle vi lägga på så det blev tyngre och tyngre, men färre åt gången.
Så jag gjorde det... Till slut hade jag 10 kg mer än jag brukar ha. Och i slutet gjorde det ONT i ryggen! REJÄLT ont!
Men jag - mitt dumma huvve - fortsatte...

Blir så arg på mig själv

Det
ska inte göra ont! Då gör man fel någonstans!
Och vad blev det av det här då..? Ett redigt RYGGSKOTT! Kunde knappt gå på hela den helgen. Vilade hela lördagen, men på söndagen googlade jag fram att det är det sämsta man kan göra! Så jag försökte röra mig lite sakta under söndagen.
På måndagen ringde jag en naprapat som är känd för att bara göra en behandling, sedan är man bra. Och det
blev bättre framåt e.m.
Men sedan blev det
riktigt illa igen... Ringde honom på tisdagen, och han sa att det var för att han knäckt till mig så hårt, men att jag skulle höra av mig på torsdagen om det inte blivit bättre. På torsdagen var det helt bedrövligt, så jag fick en behandling till. Han sa att jag skulle ha redigt ont i 2-3 dagar till, sedan skulle det vända... Och visst är jag bättre. Men långt ifrån bra! Har väldigt svårt att böja mig framåt. Någon träning förra veckan var inte att tänka på, så det blev 0 pass. NOLL!
Det går alltså inte ens att göra ett yogapass!

Jag vet inte när jag kommer att våga träna?! Svinjobbigt detta!
Jag har jobbat, och det går, men jag får ta det långsamt och undvika lyft. Det hade ALDRIG gått om jag haft ett stillasittande jobb, för det låser sig rätt snabbt när jag sitter.
Hoppas återkomma i slutet av denna vecka, med åtminstone NÅGOT pass...
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.