De andra verkar smått less på mina inlägg men förr då foök startade trådar för minst fråga så var de fler som skrev mer inlägg än jag gjort
Nå väl; HJÄLP!
Min pangramsa igår, eller snarare upplysning efter att dottern varit vaken sen prick 04 till 04.45 då jag gav ramsan var som att trigga igång henne, hon som alltid lyssnat på ramsan, somnat om direkt på den, var JÄTTELEDSEN :-,(
Då menar jag ledsen, inte alls arg.
Hon grät och grät och jag ramsade och ramsade, var tillslut in och tröstade, hon ligger ner som i sovställning, jag tröstar med solfjäder och lite stryk, går sedan som alltid med ramsan, varpå hon blir JÄTTELEDSEN igen.... Ledsnare!
Tillslut kl 05.50 står jag bara inte ut mer och går in pch gör dag med klocka som vanligt. Fy vad hemsk natt. Hon var helt rödgråten.
Och nu inatt sitter jag här i trappen, vaknade 02.45 och jag gav ramsa på hennes ledsamheter, men det eldade bara upp. Och ledsen är hon som sagt. Förtvivlat.
Så här har vi aldrig haft det.
Hon är 1 år och förstår allt omkring sig, allt vi säger och har varit kurad sen sep -17. Så hon vet vad ramsan innebär. Använder den aktivt varje läggning.
Hur ska jag tolka dessa ledsna timmar på natten då hon gråter och gråter och jag vill bara ta upp eller ge välling ifall hon är hungrig (tror tänder nr 7+8 är på g, och våran dotter BLIR SJUK varje gång!!! Äter inget, gnäller dagtid, snorar, får feber, vakna nätter, osv) varje gång!!
Kan bara tänka att det är det igen. Men är så hemskt att ramsa utanför och hon gråter och gråter. Snälla hjälp!!!