Hej!
Jag skulle vilja att Lotta (1år) och Säker Sovare sedan nyår skulle sova i samma rum som storebror (snart 5år). Brorsan sover också gott om nätterna. De vaknar dock olika tider, syrran 6.30 och brorsan 7.30. Det är inget problem iofs, jag tror nog att Calle kan tänka sig att ligga kvar med lite övertalning i början. Det som jag funderar över är hur Lotta tar det att det ligger någon i hennes rum? När hon vaknar på nätterna och hör att någon svänger sig i sängen bredvid, kommer det att störa henne så att hon inte kan somna om? Enda sättet att få reda på det är väl att prova, men har ni andra några goda eller dåliga erfarenheter av detta? Vi har inte rumsbrist, de kan ha egna rum, men det dumma är att vi har två sovrum i övre våningen och två nere och vi vill inte ha barnen på eget våningsplan.
Sova i samma rum som stroebror
Tack tack
Ja, jag ska pröva det! Storebror ser fram emot att få sova i samma rum som syrran. Jag har dragit mig för det för jag ville inte att lillan skulle bli störd. Sanningen att säga provade vi en natt för en månad sen, men då blev lillasyster sjuk samma natt
och då visste jag inte om hon var orolig för att hon blivit sjuk eller för att brorsan låg i sin säng och svängde sig. Sen får de bo tillsammans tills Calle vill flytta till eget 
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Rapport emotses
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022