Hej!
Först och främst: Grattis till att allt såg bra ut!!!

Det är ju det viktigaste, det vet jag att du tycker också!

Men din fråga om hur man hanterar sin besvikelse när det gäller kön är en bra fråga... :-k många flickor aborteras ju tyvärr bara pga sitt kön

så helt lätt är det ju uppenbarligen inte att hantera att man "vill" ha en viss sort. Här har vi ju också en kille redan och visst skulle jag bli jättelycklig om pyret i magen visar sig vara en flicka men jag tänker samtidigt att det är ju den individ det är och jag vill ju inte byta ut det här barnet jag bär på mot ett annat. Barnet HAR ju redan det kön det har, liksom...så försöker jag tänka men jag förstår att du känner dig lite ställd och att dina förhoppningar har grusats lite. Samtidigt ÄR det ju inte hundraprocentigt säkert så visst har du rätt att spekulera lite fortfarande...det är väl det som är lite kruxigt.
Jag upprepar mig bara: barn är en gåva. Jag har egentligen inget svar på frågan mer än uppmaningen att ta emot det barn du får i tacksamhet. Barnet kan inte byta kön i magen, det är redan bestämt och allt som hänt nu är att ni har fått en liten förhandstitt.
Men jag tror att din ärlighet kan göra det lättare att "komma över" så det är nog bra att du säger som det är!!
Har nog inga bra svar på frågan, du KOMMER bli tvungen att släppa det och du kommer att släppa det om inte förr så när lillskrutten tittar ut! Det vet jag!
KRAM på dig Jennie!
/Y