Stackare

, men det BLIR bättre! Skickar en cyberkram, det är verkligen vidrigt när det är som värst men du får förlåta dig själv, du kan inte hjälpa att du inte orkar!! Det är inte någons fel, det gäller bara att försöka härda ut och vila så mycket du kan och släppa allt som inte är absolut akut.
En rolig sak är iaf minen man har när man träffar folk som man inte vill berätta för och ser ut exakt så här när de frågar hur man mår: Jodå, det är bra!
Min personliga åsikt i frågan du ställer:
Jag skulle ALDRIG i livet göra KUB!! Det ökar risken för missfall och dessutom skulle jag aldrig göra abort så för mig är det ett väldigt enkelt val. Jag tycker alla barn är värda att födas, det är helt enkelt min människosyn. (Menar förstås inte att det skulle vara "enkelt" att få barn med särskilda behov etc. men jag skulle ändå inte kunna göra abort). Dessutom kan alla barn invalidiseras, få dödliga sjukdomar eller andra problem under livets gång så man kan liksom inte försäkra sig mot något genom KUB, tänker jag.
Varför undrar du, förresten? Är du erbjuden att göra ett pga ålder eller funderar du ändå på att göra ett? (Jag trodde ju du var född 93 pga din signatur!

)
Kram på dig och hoppas energin snart kommer! (Du äter väl D-vitamin?! Jag äter 2000 IE från PurePharma per dag, alla i Sverige behöver tillskott under vintern).
/Ylva