sen vet jag att du anna inte kan svara på allt och jag räknar inte med det heller ....får ju så många goda råd av andra här....
att hela tiden få rådet av dig anna att gå tillbaka och läsa i boken som jag ser att även andra fått kan vara frustrerande....man har läst den ut och in och om man ej hittar svaret skriver man ju här....sen kan det vara att man hittar det man tror är svaret men det är så¨diffust så man kanske vill ha ett klarare svar på hur man gör eller man vill kolla en liten gerj om det stämmer....det handlar även om tid....det är inte alltid man hinner plöja igenom boken noga en gång till....(,man har ju ännu ej fått ordning på rutinerna för barnet så man kan sätta sig ner och läsa)
nu har jag problemet med natten....min 11 v son sover 20-0000...vakanr sen 02....0330...04...05...och därefetr är han svårsövd...sover vbara 10min i stöten om ens han somnar....kan börja röra sig hela tiden....vet att ni kanske svarar att man ska öva upp vagnandet....men det funkar ju på dan och jag får oftast tyst på han inom 1 min....sen undrar jag om man får tyst på han inom 1 min ...då ska jag gå ut va?....sen om han börjar gråta igen så ska jag direkt in och vagna??....sen när han precis blivit tyst ska jag ut igen och göra så hela tiden tills han somnar....eller ska jag låta han skrika en stund mellan gångerna???....ska jag alltid vagna tills han är tyst?....stod i boken att man ska göra det kortare och kortare...men om jag gör det så blir han ju ej tyst och då gråter han ju när jag går därifrån....suck måste få till detta...är suuuuuupertrött nu.....kan det vara så att han sovit klart för natten vid 05?...ska jag lägga han senare då?...nu läggs han vid 20
kram vicky