Idag var första gången som jag lyckades få henne sova 2 timmar på dagen, dock med 2 skarvar med totalt 6 ramsor men jag behövde inte gå in. Det känns sååå bra.
Den senaste natten är första gången som vi inte behövt ramsa alls!! =D>
Dessutom har nattningarna gått mycket bättre. Hon är gladare när vi lägger henne men blir fortfarande ledsen precis när vi lägger henne till rätta. Men ofta lugnar hon sig efter max 2 min och det är inte ofta vi måste "påminnesramsa" henne. Hon verkar ligga där inne o greja men somnar efter tag själv. Jag är såååå stolt över henne!! \:D/
Förra veckan var lite trasslig. Hon var hungrig som en varg på dagarna och min mjölk räckte inte till så jag gav henne tillägg. Men nu verkar vi vara på spår igen. Hon får mer mat på dagarna nu, dryga smakportioner gröt till frukost och kväll och smakportion mat till lunch. Så ser jag bara att hon äter på under veckan tror jag att det är dags att ta bort nattmålet kl4. Hon har dock ätit väldigt mycket på nattmålet de senaste 5 nätterna, men jag hoppas att med bättre matintag på dagarna nu så kan vi snart hoppa över nattmålet! [-o<