Vad underbart att ni lyckats få ordning på de stora problemen och nu kan få ägna er åt lite mera "i-landsproblem".
Du löser nog logistiken strålande kan jag tänka mig.
Kram och lycka till nu med schema och nätter!
Jag är lat och det är inget jag kämpar för att dölja, men det lönar sig att vara lat i många situationer. Alla mina barn kan sortera tvätt och sätta igång tvättmaskinen, själv finns jag in närheten och ingriper bara när det ska fyllas på tvättmedel. De kan laga mat, baka, städa, bädda ihop bäddsoffan, gå med hundarna och en massa fler roliga saker. Allt för att jag, i min lathet, har tålamod att stå bredvid och låta dem hållas. Det ligger inte för mig att göra städningen själv för att det ska gå fortare eller bli renare, ånej. Det är dessutom roligare att göra saker tillsammans.videunge skrev: Sen att jag gjorde en SusanDi natt och råkade sova över 22målet
Ja, instämmer i vartenda ord. Sâ imponerad! =D>SusanD skrev: Jag är så glad för er skull, hela familjens, att ni hittat lösningen på allt matelände. Så imponerad av ditt idoga arbete, detektivarbete, tjatande på sjukvården och sanering av hemmet.
Ja, jag tror definitivt att skilda sovrum kan göra skillnad för sömnkvalitén hos er bâda. :thumbsup:videunge skrev:Känns som att vi stör honom och jag störs definitivt av honom. sen kan jag ju flytta på vagnen efter nattmål i stället.