Säg den gång jag har en tanke som jag envist biter mig fast vid längre än ett dygn?

Nu var jag och köpte lillans favvo-nappar med intentionen att förstora hålet, så kan vi prova vidare med välling.

Har majsvälling nu, och tänkte att det blir andra sorter om någon månad.
Och nu ska vi börja med smakisar!
Tänkte att till lunchen 10.30 och middag 17.00 så ska det bjudas lite av det goda vi har här i livet, och så förstås ersättning.
Vet ni, nu har lillan sovit två tolvtimmarsnätter! Första natten så sov hon så djupt, vid 4 när jag kom för att hämta henne, att jag bestämde mig för att chansa. Och så fick jag väcka henne vid 7

Och så sov hon så i natt igen. Jag tror hon har varit mogen för tolv timmar ett tag, men det var först när dagslurarna klipptes, och jag dessutom började minska portionsstorleken om natten så sakteliga som hon kan börja göra det. Då äter hon igen mängden under dagen i stället. Och vilken härligt strålande unge att hämta om morgonen! Hon sitter nöjt och pratar om morgonen medan jag ordnar frukost
Så - nu vill jag ju gärna fortsätta på det här viset, och lillan med gissar jag

Så - mat, mat, mat? I små doser att ökas på om en månad? Är införande av majsvälling som kvällsslurk en del av den vägen, tror ni?
Tack för allt stöd under vår vandring! Hur det skulle gått utan det struntar jag blankt i att tänka på