Norahsmamma
Freckles
mumintrollet
TACK, ni kära \:D/ Vilken absolut underbar läsning. Jag är så stolt och så glad för era små älsklingars skull, och för er, och för min egen dessutom
O:)
Alma, kära Alma, det är du som ska ha TACKAlma skrev: TACK ANNA FÖR ALLT DITT JOBB kring barns sömn och i att hjälpa oss föräldrar att förstå hur vi kan komma till en naturlig och bra roll i detta! Och tack alla här som på fritiden lotsar andra i att stärka sig och ge barnen den sömn de behöver!
Haha, jag har ju blivit ganska ordentligt bränd på bål nu i modern tidFamiljen Addams skrev: Och man blir lika paff varje gång att det är såhär enkelt! Trolleri, eller? Du är en riktig trollpacka, Anna! På medeltiden skulle de ha bränt dig på bål!![]()
Tack självFamiljen Addams skrev: TACK från hela familjen!
Jag vet. Det går inte att leva så. Hela systemet går i strejk. Jag är så glad att du är VARM nuNat skrev: När man är uttröttad kan det mesta verka tungt och svårt, för att inte säga kallt. Usch så man kan frysa när man är riktigt uttröttad. Sällan någon som pratar om detta men jag kommer ihåg hur jag frös.
Där ligger ett lika enkelt som underbart Sesam-öppna-dig. Du sa det. TACK =D>Nat skrev: Att låta barnen hjälpa till så mycket det bara går och sträva tillsammans mot gemensamma mål gör att allt blir enkelt och lätt.
Underbart! Gör detmumintrollet skrev: Som en följd av den goda sömnen har vi en otroligt glad flicka med glittrande ögon som trivs med det mesta och är nyfiken på allt och alla. Och måste säga att jag som mamma småler för mig själv då jag hör hur alla beundrar hennes goda aptit, och glada humör - jag har lust att ge alla en kopia av barnaboken![]()