Först ut

denna vecka dâ jag helt missade att rapportera förra veckan #-o
Sarisparis skrev:Sâ mitt söndagskvällslöfte blir att skriva en liten träningsveckoplan och ge mig tusan pâ att hâlla den. :thumbsup:
Jag gjorde en liten träninsveckoplan, med betoning pâ liten, för förra veckan dâ jag hade min mor pâ besök.
Sâ i efterhand sâ blev det förra veckan:
Mâ Plankor 5x60 sek
Ons samma
That's it
Den här veckan har jag varit lite seriösare, men insett att bara plankor blir väldigt trâkigt och enahanda. Slog till stort igâr med att ta pâ mig löparskorna och ge mig ut i skogen. Det var typ tre âr sen sist...
Det gick över all förväntan och jag kunde nästan ta pâ den där sköna känslan när allt "flyter". Den ska jag hitta fram till! :thumbsup:
Sâ den här veckan:
Mâ Plankor 5x60
Ons Plankor 5x60
Lö 30 min jogging i skönt tempo + armövningar (triceps) med hjälp av parkbänk (2 x10)
Sö Grym träningsvärk, sâ dagen började med ett stretchingpass, visst räknas det?
anna skrev:Såg att du bor i Frankrike! Vilken LYX! Då kan du jogga året om utan att frysa!

Nu först kommer jag mig för att svara pâ detta. Ja, klimatet är ju inget hinder för att jogga. Det är tiden, den där alldeles egna, som är svâr att fâ till. I veckorna kommer maken oftast hem allt för sent för att jag ska kunna springa kvällstid (gillar inte att springa i mörker). Men nu har vi dealat lite sâ att vi tar varsin eftermiddag pâ helgerna när de smâ sover. Jag fick ett sânt lyckorus igâr när jag sprang att jag bestämde mig direkt för att skriva in mig pâ ett tjejlopp pâ 6 km som anordnas varje âr i Paris: La Parisienne. Jag har sprungit det tre eller fyra gânger förut, senast 2008. Det känns verkligen superroligt att ha det att se fram emot.
Tack Tilda för dina fina förklaringar om bodyrock, jag hade lite svârt att känna mig hemma när jag var inne och kikade sist.
Tilda skrev:Och magrutor har jag, skulle jag aldrig trott tidigare.
Bra jobbat! =D> Det känns ju mycket lockande att skaffa sig nâgra sâna!