Alla utom ett! Encyclopedic knowledge. Bebispojken vägrar lägga det på is. Så fort han ätit frukost så släcker han ned Youtube och öppnar mappen i datorn där vi har Doman materialet och pekar samtidigt som han säger: Bits? Bits?
Det är svååååårt att säga nej. Ngn gg ibland när det bara inte går så säger jag nej och då får man se på en ledsen en...
Nu har Bebispojken börjat säga Bitsen själv. Gamla som han gillar extra mkt och nya som han tycker är spännande. Det är kul. Sedan har Bebispojken börjat identifiera Bits ute. Häromdag gick han fram och bankade på ett grått skåp och sa "That's elskåp!" Gulligt va'?
Och idag dansade han runt samtidigt som han sjöng "blodtrycksmanchett..."
Bebispojken gillar fortf att dirigera även om han övergått till att använda heeeela kroppen. Det svänger!
Ärtans kontrasttavla är klar men inte de där silouetterna som man ska flytta runt. Jag har bara inte orkat men nu har jag iaf inhandlat papper i bjärta färger. Ska sätta mig att göra några i veckan...Det är ju som sagt snart dags för förlossning så jag måste fixa lite mer med mitt avnavlingsdokument och packa lilla väskan medan jag fortfarande kan röra mig. Jag är inte så lång och då är det vanligt att magen blir väääldigt stor och sticker ut jättemkt så då är det verkligen svårt att nå saker och ting...Bäst att skynda på!