Nu är vi tillbaka efter 2 förkylningar, dubbelsidig öroninflammation och ett par tänder #-o ... DVS vi sover inte bättre ännu. Vi tänkte starta kuren för 1,5 mån sen men fick rådet att få igång ätandet lite mer innan vi startade kuren. Det har gått bra och hon äter nu relativt bra. Tänkte därför kura med start torsdag 5 jan.
Som det är idag vaknar hon från 5 ggr till >20 ggr/natt och ammar från 01 fler ggr natten igenom. Börjar bli rätt trötta...
Tror ni schemat nedan blir bra?
7:00 Vakna och Amma
8:15 -9:00 Skjutsa storasyster till dagis
9:00 Frukost (gröt med frukt och smörgås)
10:00 Sova 1,5h
12:00 Lunch
13:15-13:45 Hämta på dagis
14:30 Mellis (frukt + Amma)
15:00 Sova 45min
17:00 Kvällsmat med familjen sen bad
18:00 Gröt
18:30 Skoj och nattslurk
19:00 Gonatt
Jag har lagt in en grötomgång till på kvällen för att om möjligt trycka i så mycket mat jag kan. Vi kör så nu och hon äter en hel del då.
Vi funderar om vi ska vagna eller buffa direkt. Vi har en rätt smal liggyta i vagnen och vår tjej är rätt kraftig så jag tänker att den kan bli för trång. Om vi ska buffa däremot blir jag lite orolig att jag inte kommer orka 45min om det kommer behövas för vi buffar nu ibland och jag får ju mjölksyra efter ett tag... Kanske tar i lite för mycket för jag är inte helt otränad? Har kollat på videosnuttarna här och vi vagnar betydligt kraftigare.
Annie är van att ligga på mage i sängen och somnar om en hel del gånger/natt av lite lätt buffning. Vi har vyssanlulltassar på vilket gör att sängen följer med i buffningen. Blir buffningen lite oeffektiv då kanske? Rekommenderar ni att ta av dem?
Ja, nu har startångesten greppet om en igen