Jag vädrar alltid ut Loppans rum innan vilan och läggdags. det är minst sagt krispigt i rummet när hon går och lägger sig. Jag har inte ens täcke på henne.
Kurstart och schema
-
LilloppansMamma
Re: Kurstart och schema
Hej!
Jag vädrar alltid ut Loppans rum innan vilan och läggdags. det är minst sagt krispigt i rummet när hon går och lägger sig. Jag har inte ens täcke på henne.
Hon sparkar av sig allt det där. Så det kan absolut vara värt att ta av lite kläder inför vilan. Nu sover hon i tunn tröja och tunna byxor-utan strumpor. På natten i pyjamas- utan fötter. Hon är aldrig kall när jag tar upp henne- men inte heller varm. Hon är lagom
LilloppansMamma
Kurstart 10 juni-2011. SS vid ~7 månader \:D/
Jag får börja med det, det är så himla varmt i vårt sovrum fast elementet är avstängt, bla på grund av en stor platt-tv... När hon flyttar in i sitt eget rum kommer det nog att vara svalare. Jag gav henne välling innan lunchvilan idag (men det gick i väldigt lite) och la henne i bara body, filt eller täcke har hon aldrig. Idag sov hon 1h och 15 min vilket iaf är en klar förbättring
Men hon var svettig när jag tog upp henne, stackaren 
Penny född 2011-05-12
-
LilloppansMamma
Hejsan!
Ja, det verkar vara alldeles för varmt där hon sover. Har du möjlighet att ha öppet ett fönster lite?
LilloppansMamma
Ja, det verkar vara alldeles för varmt där hon sover. Har du möjlighet att ha öppet ett fönster lite?
Kurstart 10 juni-2011. SS vid ~7 månader \:D/
Hej och välkommen!
Tänkte på den där TVn - den blir väl bara varm om den är på? Vi drar ur våra från vägguttaget och då är de inte varma. Sen strålar de dessutom när det står på Standby, och det hade jag inte låtit en liten Sessa sovit bredvid.
Är ingen strålningsexpert, men den strålar el när den är på Standby...
Bara lite tankar.

Tänkte på den där TVn - den blir väl bara varm om den är på? Vi drar ur våra från vägguttaget och då är de inte varma. Sen strålar de dessutom när det står på Standby, och det hade jag inte låtit en liten Sessa sovit bredvid.
Är ingen strålningsexpert, men den strålar el när den är på Standby...
Bara lite tankar.
//Anna
Mamma till Ester -
född feb 09, kvällsmålskurad juni 09
Mamma till Ester -