Hehe, hög igenkänningsfaktor på den du!aso skrev:Jag har aldrig riktigt fastnat för marginalkvartandet (jag är för mycket kontrollfreak tror jag 8)).
När det gäller frågorna om att sedan skjuta på hela schemat, så skulle jag säga att det beror på
Hehe, hög igenkänningsfaktor på den du!aso skrev:Jag har aldrig riktigt fastnat för marginalkvartandet (jag är för mycket kontrollfreak tror jag 8)).
Jag delar Tetz syn pâ saken helt och hâllet.aso skrev:Jag har aldrig riktigt fastnat för marginalkvartandet (jag är för mycket kontrollfreak tror jag 8)). Men tänker du att jag kan skjuta fram långluren en kvart om han verkar väldigt pigg? Skjuter du på hela dagen sen då?
Ja herregud vilken tur att det man fâr nya chanser.aso skrev:Imorgon ny dag med nya möjligheter...
Instämmer!Tetz skrev:Hehe, hög igenkänningsfaktor på den du!![]()
Det ger med sig till nästa barn
8) (Skulle förmodligen inte överleva utan den där kvarten).
:thumbsup:aso skrev:Hihihi nu har jag smygtestat med lite marginalkvartar och det är riktigt käckt...
Ibland känner jag såhär:aso skrev:Har också bytt till fullkornsvälling och han var inte alls lika hungrig imorse.
Måntro om vi är något nytt på spåren?
Man fattar inte hur mycket de små kan få i sigTetz skrev:Ibland känner jag såhär:
Jaha, var det mer mat som behövdes IGEN
Jag kan ju försöka förtydliga lite dâ'râaso skrev:Blev inte så mycket klokare![]()
på detta med vintertidshantering trots din fina länk Sarisparis.
Det är ju ingenting vi brukar rekommendera, men om du tror att det funkar sâ kan det kanske vara värt ett försök. Blir det inte bättre sâ har du ju den vargen skjuten om inte annat.aso skrev:Hur är det om man lägger honom senare? Det har vi aldrig provat, skulle man kunna börja i den änden istället?
Känns lättare att hålla honom vaken på kvällen än att få honom att ligga kvar på morgonen.
Tacka lille Z och ta emot!aso skrev:Z valde dag för flytten åt mig imorse då han efter en förkyld och jobbig natt gärna sov en halvtimme extra, så jag flyttade helt sonika hela dagen idag 30 min.
Jag läste precis din trâd inne pâ Kackel och den berör kan jag säga.aso skrev:Ska lägga in en ny tråd på kackelforum för jag känner att jag behöver skriva av mig.