Usch och fy

Dom där dagarna har vi nog alla haft. Men vet du - det bästa är att det kommer en ny imorgon!
Vickan82 skrev:16.40 tänkte jag att jag skulle ta eftermiddagsluren som rekommenderat.....tror inte att det kommer att funka ärligt talat. Verkar faktiskt inte som att han behöver den. Den enda effekt den hade i dag var att jag fick ta upp en jättearg unge 20 minuter senare, som knappt ville äta.
Nä, det är klart att han protesterar när du helt plötligt ändrar i hans schema.Har du tänkt på det

? Eg ska man ju inte ändra schemat förrän uppföljningsv. är över

Han är ju inkörd på ngt helt annat ju

sen behöver de oftast ett par dgr på sig för att ta till sig en förändring oxå, när vi ändrade för Sigge så tog det ca 1 v innan det nya schemat satt. Så förkasta inte detta helt och hållet tycker jag. Jag hade nog ändå satt som mål att bjussa på en 20-minuters på em eftersom han är så pass liten ännu
Vickan82 skrev:Nattningen som har fungerat alldeles utmärkt, utan protester, i säkert 5 dagar, var i kväll fylld av frågeställningar. Jag tror att William gav uttryck för både sina och sin mammas känslor och sinnesstämning då.
Säkerligen! Så, borsta bort allt det dåliga och så tar ni ny sats imorgon

:thumbsup:
Vickan82 skrev:Simningen som vi har i morgon (och även nästa vecka) struntar jag i!!! Det är dyra simtag vi tackar nej till, men jag vill inte rasera det vi har byggt upp senaste veckan. Som det känns just nu så tror jag att vi bojkottar sången också.
Alright! Man ska göra som man känner för. Jag tror att när man har ett kurbarn sen innan så vet man så väl vad man får, så man vill inte riskera ngt. Men det KOMMER att bli "bättre" och det KOMMER att gå lättare för er! Det är ju oxå rek att man håller sig hemma så mkt som möjligt under kuren+ uppföljningsveckan, så W kanske sa till idag helt enkelt

?
Sen vill jag bara flagga för en fälla som jag ramlade i - jag JÄMFÖRDE så himla mkt med hur det var när vi kurade Sigges storasyster och fick för mig att det minsann hade gått så himla problemfritt till etc etc.Jag fick prestationsångest helt enkelt!

Och så kom vargarna svansandes pg a det

.
Sen har jag en helt annan relation till honom oxå än till hans systrar och jag var nog inte riktigt medveten om den heller, så de känslorna förvirrade mig oxå en del

. Säger inte att det är samma för dig, men vet att det är fler här på forumet som upplevt att kuren med barn nr 2 helt plöstligt kännts så missmodig etc, fast att man vet hur man ska göra.
Kram till dig :thumbsup: