Vid samma tid (vilken tillfällighet) började hon bli lite stökig på natten, vaknade efter 1,5-2 timmar hela natten. Provade först med att försöka få i henne ännu mera mat både dag och natt, utan resultat. Hon är inte heller hungrig när hon vaknar på natten (vilket jag misstänkte) utan somnar så fort hon läggs vid bröstet. Förstår de som i det här läget börjar med napp, men det vill jag inte ha!
För någon vecka sedan tyckte jag det var dags att ta tag i det och försöka vagna bort 1-målet (och alla de andra småmålen som damen själv tryckt in i schemat) vilket vi har ägnat nätterna åt sedan dess. Utan vidare resultat, förutom att pappan nu själv får egentid med sin minsta dotter på natten
Kanske började vi i fel ände? Skulle försöka få ordning på dagarna först? MIn tanke var dock att hon skulle bli piggare på dagarna om hon började sova mer nattetid, men där har jag gått bet. Längtar efter mer struktur med lillasyster, vet att det underlättar oerhört mycket och gör umgänget med de större barnen så mycket lättare!
Behöver någon slags vägledning hur vi ska gå vidare från där vi står nu. Känner mig ännu ganska stark och pigg, är redo för att styra upp det, men vet just nu inte hur!