Hej Tetz
Det lâter som att ni kommut upp pâ en fin SM-bana under min semester, vad härligt att höra! =D>
Jag känner igen mig i det du säger angâende sâna där smâttingar; att det mesta flyter fint under förmiddagen och dagen, men sen där när eftermiddagen närmar sig sâ komplicerar det hela sig.

Inga egentliga râd att komma med, utom att släppa prestationstänkandet.

Inte rädas att lägga tidigare än tänkt om man märker att Tröttheten är i antâgande.
Tetz skrev:Fast jag undrar vad hon har för sig mellan kl 05 och 07... :-k Hon stånkar och frustar och verkar sova väldigt lätt. Vi har provat att mata den tiden (vanligtvis alltså, när vi haft nattmål i lite bättre tid) men hon vill inte ha utan blir lätt sur istället. Jag har även provat att vagna lite mjukt för att försöka skicka henne till Landet Djupsömn, men det går inte heller utan hon fortsätter att låta så tills vi tar upp henne för morgon. Vi har en mörk filt över hennes vagn så det är kolsvart därinne. Tankar
Vi hade samma sak här i nâgra veckor, och ofta kom det en rejäl laddning bajs pâ morgonen sâ jag tror att att vâr lille herre gjorde sitt bästa för att fylla blöjan där under morgontimmarna. Ingenting jag gjorde hjälpte (det var ju inte mat han ville ha

), men det gav med sig av sig själv med tiden. Öronproppar till mamma?
Jag hoppas att förlossningsdepressionen inte fâr fäste. Vad skönt att du inte är isolerad hemma utan har trevliga grannar att umgâs med mellan varven. Just att träffa folk tycker jag gör gott när man inte mâr sâ bra själv, fâ tankarna pâ annat helt enkelt. Och sâ finns ju världens bästa forum där man kan bolla om det mesta.

=D>