Jag mår bra! När jag känner efter tycker jag att jag är piggare och starkare i kroppen sen jag började träna, och då har jag ju inte hållit på speciellt länge.
Nu har jag ökat på dosen något;
Mån; box-pass 75 min på FoS
Ons; cirkelgym 75 min på FoS
Sen fick jag som uppgift av min träningscoach, som fortfarande är sjukskriven, att göra en övning varje dag tills vi träffades igen och den gjorde jag väl i fem dagar och sen förträngde jag den totalt.
Men nu har jag bestämt mig för att göra den varje dag, misstänker att det är bra för mig och att det var därför jag skulle göra det.
Jag ligger på rygg men uppdragna knän och fötterna på golvet, trycker ner svanken mot golvet 20 gånger. Sen sträcker jag ut ena benet och för det upp och ner 20 gånger och försöker trycka svanken mot golvet så gott det går. När jag gjort detta med ena benet gör jag likadant med det andra.
Så det har jag gjort nu både lördag och söndag.
Önskar jag hade lite pengar för då skulle jag köpa Kettlebells, det är ju jättebra träning som man kan göra hemma. Får använda mig av ungarna än så länge. Ska lägga till någon övning som jag kan göra varje dag också.
Jag äter förresten allt.

Men jag gillar inte läsk, dricker inte det alls och äter väldigt lite godis. Lite glass slinker det ner ibland och mycket av Pappans goda hembakta bröd.
Kram Susan