Ska köra på ditt schema, såg bra ut!
Nu är det så roligt att dagen efter jag skrev mitt inlägg, om att amningen fungerar såå himla bra tillsammans med gröten i en över veckas tid och lillen sov till hela halv sex
Han äter knappt bröstmjölk överhuvudtaget sen i fredags. Min frustration växer ikapp med att lillen inte sover..
Jag är så himla trött nu att jag funderar på att sluta amma helt. Jag har ingen aning om hur mycket han får i sig. Det enda jag vet är att det inte är tillräckligt och att han inte kommer sova på natten. Han är go och glad på dagarna trots att han inte äter mycket. Det är jätte bra att han är glad på dagarna men hans mamma vill hemskt gärna sova på nätterna ](*,) . Iaf några timmar i sträck!!
I natt så var jag så trött att jag kände att jag inte orkar stå där och vagna hela natten lång, när jag dessutom inte vet om han är hungrig eller kan somna om. Sluta med att han vakna 23, 02,05.20 och åt mat. Där vid halv sex så bajja han massor så jag fick byta på honom oxå. Han somna ändå om till sju som tur var!
Hur ska jag göra för att få honom att äta för att sedan kunna sova? Ska jag SHN kura honom nu när han blir fyra månader eller ha is i magen och vänta ett tag? Hur ska jag göra isf när jag inte får i han så mycket mat? Ska jag sluta amma och bara köra mat och ersättning? Vill att han ska äta på dagen och inte natten! Han har svårt att koncentrera sig fortsatt på dagarna och äter inte många minuter trots att han får bli riktigt hungrig.
Hur ska jag göra för att slippa behöva stå där och vagna varje gång han vaknar och inte somnar om själv?
Hur mycket mat kan man ge den lilla sammanlagt på en dag?
Vet att han behöver mer mat. Jag försöker men han äter inte tillräckligt.
Han får nu gröt tills han inte vill ha mer vid tio, testat smakis av potatis på em och sedan erbjuder jag honom ersättning på flaska till kvällen, övrigt bara bröstmjölk.
Det har börjat sina på mjölk i det ena bröstet tyvärr.
Han sover fortfarande i vårat sovrum, hjälper det med eget rum så här tidigt?
Han sover bra på dagarna kanske ska tilläggas!
Vägen går upp och så går den ner och däremellen är den rak en stund för att sedan gå upförs igen
Vill sova en stund [-o<
Tack och adjöss