Sarisparis!
Hej, jo visst har jag BB, of course!

Jag läser hela tiden och nojar mer och mer....

Fast det här är andra barnet känns det krångligare...
Vill helst slippa nappen för att jag redan tycker att den stör hans sömn.... tappar han den blir han superförbannad (ibland) och så tycker jag att han suger på den läääänge innan han somnar. Eller sover han och suger i sömnen?
Jag nojar för att jag tycker att han är så missnöjd oftast när han är vaken utom när han ligger vid bröstet, annars är det mycket pip och skrik och ögonen håller han stängda mest hela tiden. Inte ihållande skrik, men om jag lägger honom på en filt, när han gäspar och sträcker på sig eller måste bajsa, osv.... och så tvärt, rätt som det är, så är han klarvaken, ler och är nöjd, en kort stund! En massa frågor kanske man kan säga
Jag vill verkligen att han snart ska kunna börja njuta av sitt liv så att jag kan slappna av och njuta av honom oxå. Ska med till Gastsjön i år och jag längtar efter att få träffa några riktiga proffs som kan svara på alla mina 1000 frågor
