Hej
okej det går bättre och bättre MEN jag har lite systemfel här hemma så att säga. Problemet är att Olof blir hysteriskt övertrött på kvällen. trots typ 11,5h natt och 4,45 h sömn på dagen... det blir ju 16, 15h ! tror jag läste att en tremånaders bara behöver 15,5

hur är det?
Det är ju fortfarande lite lösa tider men i princip ser varje dag likadan ut.
19.30- 07 natt
9-11 sova 2h. oftast pigg och allert tills det är dags att sova här. testade att lägga tidigare men det blev mest bara kortare sömn.
13-15 sova. ibland tar han marginalkvart och sover från 12.45.
nästa vakenpass brukar han bara klara 1,5.h.
han brukar sen sova vid 16,30-17.15 det passet är struligt. efter det är han inte speciellt hungrig och vi drar lite på maten men han vill inte ha så mycket ialla fall. blir bara ledsen. känns mest trött lillen...

nattslurk tas i sjalen då han är så trött och ledsen. vill ju få i lite mat innan natten.,,
är det någon som kan tänka ut något bättre. inser att det blir väldigt tätt med maten på slutet. Försöka täta i hop målen på morgonen? typ sova 1,5 första passet?
som sagt nu är ju dagarna kanon fram till sen eftermiddag ( betydligt bättre än tidigare) men jag skulle vilja kunna ha honom lugn på kvällen.
kram på er