Började med SHN kuren igår. Hade laddat hela dagen och följt schema noga. Mitt barn somnade helt okej för natten var in två gånger och buffade och ramsade. Vaknade igen efter en halvtimme och skrek, buffade å ramsade men inget hjälpte. Efter en halvtimmes hysteriskt skrik klarade jag inte mer, tog upp henne :(
Fick henne att somna om i min famn.
Kl 2 vaknar hon igen och jag försöker igen men då ännu mindre framgång, tar upp henne å hon skriker i 1 ½ timme. :cry: Somnar tillslut och sover till 6.40....
Vad ska jag göra? Hjälp och tips uppskattas!
misslyckad första dag
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Re: misslyckad första dag
Jag tycker du ska vänta lite. Kuren springer inte bort
O:)
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
Kristina trött
Tack för svar!
Jo jag ska nog vänta lite tills vi båda är redo, det blev lite mycket på en gång, tänder på gång, slutat amma och sova i eget rum
Ska nog ta det lite lugnt ett tag tills jag är redo att köra kuren fullt ut.
Jo jag ska nog vänta lite tills vi båda är redo, det blev lite mycket på en gång, tänder på gång, slutat amma och sova i eget rum
Ska nog ta det lite lugnt ett tag tills jag är redo att köra kuren fullt ut.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
När du väl fattar Beslutet, lugnt och fint och fullkomligt orubbligt - då kör du Sova hela natten-kuren efter konstens alla regler och ser inte tillbaka (och inte åt sidorna heller) utan bara rakt fram, mot målet. Som faktiskt inte alls är särskilt svårt att uppnå, men som obönhörligen kräver att man vet exakt vad man gör och framför allt VARFÖR
Du är klok =D>
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022