Hej Clara,
när jag lägger min son är jag "en trappa", dvs. jag går i huk och han kan klättra på mina lår och därifrån in i sängen. Det behövs alltså ingen stol. Men kanske blir detta för mycket underhållning mitt i natten?
2.5 åring och idag plötsligt kaos
Re: 2.5 åring och idag plötsligt kaos
Rosine
Storebror Augusti 2008, sömnkur mars 2009
Lillasyster Maj 2010, standardmodell
Storebror Augusti 2008, sömnkur mars 2009
Lillasyster Maj 2010, standardmodell
-
Clara Cecilia
Re: 2.5 åring och idag plötsligt kaos
Tack för tips men..
han sover i praktiken när han kommer knatande, jag går upp (för jag hör ju varje knarr 8) ) möter honom innan han hunnit in i vårt rum, upp i famnen - ner i sängen. Och han somnar i luften.
Jag hoppas att detta har med nyordningen hemma att göra ( med smak på trotsens ankomst kanske?) och kommer lägga sig nu när urhoppen slutat. Ikväll hör jag bara lite mummel och sång, inte ens ett försök eller tanke på att hoppa ur.
Men annars låter det som en lysande idé dagtid här hemma! Han kommer gilla det garanterat!
Clara
han sover i praktiken när han kommer knatande, jag går upp (för jag hör ju varje knarr 8) ) möter honom innan han hunnit in i vårt rum, upp i famnen - ner i sängen. Och han somnar i luften.
Jag hoppas att detta har med nyordningen hemma att göra ( med smak på trotsens ankomst kanske?) och kommer lägga sig nu när urhoppen slutat. Ikväll hör jag bara lite mummel och sång, inte ens ett försök eller tanke på att hoppa ur.
Men annars låter det som en lysande idé dagtid här hemma! Han kommer gilla det garanterat!
Clara
Mamma till V 2008, L 2010