Nu har tredje dagen på kuren passerat! Och inne på fjärde natten! Dagen har funkat kanon! När hon ska sova på dan lägger vi ner henne i vagnen..Vagnar lite snabbt för att markera ramsar x4 och går in! (hon sover ute på balkongen).
Hon reagerar och skriker till precis när man går in men lugnar ner sig snabbt och somnar! Har i smyg tittat på henne hur hon bara ligger i vagnen och ögonlocken blir tunga.. Och sen somnar hon bara! Har väl som längst de här dagarna atgit 5min! Fattar ingenting! Men det känns underbart!
Hon har varit ganska trött nu på sen eftermiddag så vi har fått kämpa med att hålla henne nöjd!
Pappa fick idag för sig att raka bort skäggstubbet! Var ett tag sen han raka bort allt.. Och vår lilla tjej kände inte igen honom! Hon vart rädd! Vi har bara skrattat åt henne och på alla tänkbara sätt försökt få henne att busa med pappa.. men hon har bara varit reserverad mot honom.. Det släppte lite när pappa fick ta hand om kvällsbadet! Man kan ju tycka att hon borde känna igen sin pappa vid det här laget!

Så vi vart ju lite smått oroliga då det var pappas tur med läggningen igen! Jag pussa god natt och gick ut och hon titta på mig precis som ska du lämna mig här med honom?? Men hon tog det med ro och lugna ner sig! Pappa la ner och la tillrätta, buffa lite snabbt och gjorde solfjädern.. ramsa sig ut x4 och hon var tyst! Så hon fick då direkt bekräftelseramsan x4. Tog 2min!
Återigen vi fattar ingenting! Kan det funka så här bra?? Vi är överlyckliga!! Men på nåt sätt känns det som att allt gått för lätt och vi väntar på ett bakslag!
Ska vi imorgon kväll skippa buffningen?? Nu gör vi den mest bara för att markera att nu ska vi sova! Buffar kanske 20-30sek.
Nu hoppas vi på en bra natt och att morgonen kommer funka bättre! Och vi ska testa att inte göra nånting OM hon vaknar före utsatt tid! (så länge hon inte gallskriker förstås)
Tack för allt stöd! Känns så otroligt skönt att kunan få skriva av sig här och få svar på sina funderingar!

Kram Maria