Nu var det allt ett tag sedan sist och detta eftersom allt numer gått så bra. Jag är så stolt över våran 13 månaders kille och tänk att han både sover, äter, mår gott utan napp osv. Jiiippiiiii! Men... just det... sömnen! Konstigt nog så har han sedan ca. 2 månader tillbaka vaknat varje natt och bökar runt som bara den, sätter sig upp (ibland ställer han sig upp) och blir ledsen. Vad ann detta? Han som har sovit sitt nattpass om 12 timmar sedan 4 månaders åldern? Vad kan detta nu bero på och hur ska man egentligen göra?
Så som vi bor, så sover vi alla tre (jag, min sambo & son) i samma rum. Vår son i sin spjälsäng & vi i vår säng. Det är inga problem vid läggning. Han stökar runt där i mörkret i ca 20 minuter & somnar sedan gott. Men som sagt, vaknar en eller fler gånger per natt och är ledsen/orolig. Någon av oss brukar gå upp, stoppa om honom lite på nytt och klappa honom lugnande över huvudet. Ok, ingen större fara på taket, men undrar så vad detta kan bero på och om det är något vi kan göra? Hoppas på några fina & bra tips, för det har vi alltid fått härifrån förut.