Vid 15 månaders ålder så hade vi både mjölkprotein, sojaprotein och sädesslagsfritt och då blev det bättre. Vi försökte då ge honom mjölk och soja igen och vi märkte inte någon diarré eller kräkningar som hade varit hans symtom förut.
Nu är han 2 år gammal och hans mage är som en ballong, han sover inte på nätterna och är allmänt "tjurig" eller "trotsig" som en del vill använda också.
jag känner dock att det inte är direkt trots för han är världens goaste och mysigaste unge, jag tror helt enkelt inte han mår bra. Hans magstorlek kan skilja 7-8 cm från morgon till kväll!! Helt otroligt.
Nu kör vi återigen mjölkfritt och sädesslagsfritt...har dock inte allt för stora förhoppningar. Börjar tröttna och jag börjar få ont i magen över att sonen inte mått riktigt bra någon gång hela sitt liv. Vi börjar bli arga och irriterade på honom med hans dåliga sömn och sitt hemska humör å andra sidan har vi dåligt samvete eftersom vi vet han mår dåligt.
Vi går hos läkare och dietist men det känns som om de inte har allt för mkt att komma med, att han är lite "ovanlig" och det känns som om det mest är jag som driver det hela och det är jag som måste komma med förslag!!
jag behöver hjälp. har sökt på nätet, både de som har samma erfarenheter eller som ändå har idéer! snälla! tycker så synd om honom (och om oss