Schemat som jag har gjot upp ser ut så här:
Natt: 19:30-07:30
Äta: 07:30
Sova:10:00-10:45
Äta:11:00
Sova:12:00-13:30
Äta:14:00
Sova:16:00-16:45
Äta:17:00
Bad/Skoj,nattslurk:18:30-19:30
Sovanatt: 19:30
Jag har nu redan startat igång schemat och dagarna stoppar jag ner honom ivagnen och kör ut på balkongen ramsar och går in han somnar som en stock utan protester alla 3 lurarna och jag vänker honom glat efter schema tiderna. Har funkat utan anmärkningar i två dagar nu.
Men jag har ju inte riktigt kurat honom än som i boken med två vaknätter än.
Men jag har använt mig av verktygen tillrättaläggning buffning solfjädring och godnattramsan igår kväll somnade han utan napp med tillrättaläggning några buff solfjäder och godnattramsa protesterade en gång så jag gick in och la han till rätta och ramsade ut och sen sov han till 4 på natten och va hysterisk så jag la han till rätta buffade och solfjädrade ramsade men han körde igång efter någon sekund där efter igen det slutade med att jag gavhonom nappe och jag ramsade han blev tyst och sov tills jag väckte honom 07:30 Jag kanske gör fel med att börja så här utan att vaka 2 nätter ska jag börja om? Men jag har märkt stora fram steg och jag har inte plokat upp honom ur sängen han har ju facktiskt kommit till ro i sin säng iallafall.
Så kom han äventillsro själv igår kväll behövde inte gå in.
Är osäker hur jag ska fortsätta ska vi köra påså här tills vi kurar honom helt eller ska vi köra som innan utan schema vilket jag tycker känns helt galet?
Förstör jag inför kuren genom att ha tjuv startat
PS min man har inte lästboken än så jag vill att han gör det så han förstår hela upplägget för han blev nästan sur inatt och gick in och frågade ska det vara så här, nej sa jag men jag men jag vill inte ta upp honom jag vill att han ska somna om i sin säng det var nog där efter jag stoppade in nappen tror jag ( fast jag vet att det nog var en björntjänst)
Tacksam för svar