Hej igen,
Jag bra att veta man är inte ensam vaken omkring kl 3

Första natten var ok. Nej, vi buffade mycket och det är ok första natt. Vår dotter sov efter lite protest och buffning 5,5 timmar till 1.30. det har hon gjort innan men nu utan napp

sen börjarde det för omkring 2 timmar på schema: protest,buffning/solfjäder/ramsa för 10 min, sen sov hon 10 min fick ny enerhy och det började igen... Till slut sov hon igen 1,5 timmar, sen 2 protester med buffning melan 5-6. Sen vaknade henne kl. 6.40 - 20 min tidigt - och var jättearg. Jag försökte att snabbt buffa men det funkade inte längre, så vi gick in 8 min tidigare i en 2 sek paus och det var ' party time'.
Hon gillade buffning så jag är lite försiktigt nu med det. Men första nattem kan man vara lite mer generös - också eftersom hon hade inte längr napp och flaska nu...
På dagen var hon lite trött och jag tänkte att hon kommer att sova snabbt kl. 9 men nej...hon fick bara 15 min av sin 45 min luren. Jag buffade lite här också men gick inte in på första protest. När jag tänkte nu går jag, ramsadw jag istället och sen gick nästa gång in om jag kände jag måste.
På lång luren i sängen - 2,5 timmar - gick det bra bara med ramsa först, tyst efte 5 min, men efter första 45 passetskrek hon igen och det tåg 25 min att lugna henn , 3 gånger in för kort buffning , rest ramsor. Sen sov hon till end of luren. Sista luren var på promenad och det gick själbklart bra eftersom hon gillar det...
Nu sitter jag här vaken och det har varit ingenting bara lite rörelse här och där sen kl. 19.39. Hålla tummerna
Förlåt om jag skrev för mycket detajer men tänkte eftersom du har just börjat kan det blir bra att höra hur det var för nån annat. Jag själv försöker läsa så mycket som helst om andra natten på forum. Hoppas jag kan köra det utan buffning. Jag är också fortfarande lite osäker hur jag skulle hantera kl. 4-6 och om hon vaknar efter kl. 6 or är jättearg men det är förtidigt att gå in. Vill inte att hon ska skriker hela tiden sen, så hoppas att ramsa räker och lite husljud...
Hör gärna av dig under natten - 3,75 timmar kvar
Nu hörde jag en liten röst igen, men kanske bara i hennes somn - vi hoppas