Kurade min älskade Eddie
Nu har vi svacka nr3 nu är han snart 3 år, har dagtid en ganska stor trots som kommer veckovis. En vecka ängel, en vecka galet arg!
Eddie har nu i en veckas tid vaknat nästa varje natt, skriker helt hysterist, kan oftast inte säga vad det är, men ibland låter det som han haft mardrömmar, säger att han ser nån i rummet, att han blivit påkörd av en traktor osv. Säger att han är rädd och inte vill sova i mörkret. Det har dock hyfsat funkat med att på natten lämna dörren på gjänt med svagt ljus utanför. Har tagit minst en halvtimme att få honom lugn, igår tog det 2,5h.
Dessutom kom han igår på att han kan kliva ur sängen vilket han gjorde 20 gånger. Samtidigt som han skriker hysteriskt. Jag satt utanför och ramsade och ledde tillbaka honom alla gånger.. Efter så lång tid är man helt slut och till slut röt jag åt honom högt(hade försökt pratat med honom innan) att nu var det bara att sova för jag orkar inte mer ( känner sig inte så bra idag) Å då klev han faktiskt inte upp igen..
Tog väl en timme av dåligt samvete till innan jag kunde somna..
Vi har haft det så fantastiskt med läggningen och han har sovit 12h/natt och varit en pigg kille med pigga föräldrar.. Allt tack vare kurningen tidigare.
Hjälp.. Men min nacke vet ja inte hur många lyft i sängen till ja klarar.. Eller denna sömnbrist för alla tre i familjen..
Mvh Malin