Först av allt: Med tanke på att mitt namn är fullt tydligt vad gäller uppropet så kan ni använda det bäst ni vill, jag försöker knappast vara anonym
Därefter: Jag har ett fullspäckat liv, att finna de exempel som jag tar upp i uppropet tex har inte krävt mer än 5 minuter på detta ert forum att finna, så såå svårt är det faktiskt inte att hitta tex "inte byta blöja" råden, läser ni själva vad ni skriver här eller?
Vad gällde resultatet från "Kurhelgen" eller vad ni vill kalla det:
Stella: Det enda av barnet som utifrån artikeln inte haft några bekymmer efter helgen.
Olof: Sover bra på nätterna men strul på dagarna, har redan haft fnurr på "sömntråden" en gång på tre månader...
Leo: Tog flera veckor efter hemkomst innan det började funka, föräldrarna var redo att ge upp.
Rune: Fortfarande ingen "minutlång läggning" och det tog tid innan det löste sig med tidiga uppvak.
Så ja, jag anser att det är ETT barn som verkligen fick bra resultat av själva helgen, de andra barnen lyckades inte av olika orsaker och i vissa fall var det ju ren utveckling som gjorde att barnet kunde sova bättre och inte kurande i sig. I uppropet har jag inte skrivit något annat än om resultatet av själva helgen.
En stor majoritet av de som skrivit på uppropet vet jag dessutom att de HAR läst artiklarna, att de tänker som jag är knappast mitt fel

Jag har f.ö inte skrivit ett ord i uppropet om någon tortyr....
Avslutningsvis kan jag säga att jag också är tacksam över att ha ett barn som sover från 19 på kvällen till 07 på morgonen och somnar alldeles på egen hand, men tänka sig, jag har varken kört SM eller SHN och nej, det har inte varit fråga om ren tur heller. Alla gör vi på olika vis och ert sätt är inte det enda rätta för att få friska glada barn som utvecklas och sover nätterna igenom!
(F.ö skriver jag i uppropet att vi som skriver under inte tror att föräldrar inte kan tänka själv, i min FB grupp står det tydligt att det inte är fel att använda sig av BB eller SHN i sitt föräldraskap...men tja... vi läser med de glasögon vi vill, eller hur var det nu?)
Inte för att jag tror att ni kommer ta till er en enda bokstav av vad jag skrivit här, men jag kan iaf bemöta kritik, tänk om ni kunde det också!