Jajjemen, den har jag! Har faktiskt börja läsa den på inrådan av Lurvisen ocksåAnna09 skrev:Har ni Barnaboken? Fantastisk bok om de små juvelerna och vad som händer i dem när de blir äldre och äldre, större och större.Det är må-bra-läsning av högsta kaliber.
Idag "fyller" tjejerna 7 månader!
Ikväll tog nattningen 5 minuter!
Skrattet till god nattet är fortfarande lite knepigt men vi kämpar på.
Det har ätits dåligt under dagen och Eyra har varit SUPERTRÖTT! Så trött att hon bara trötthets grät sig genom tiden mellan första och andra vilan
Jag har en fundering ang vårat schema. :-k Just nu är natten mellan 19,30-07,30. Vi funderar på att flytta det till 19,00-07,00 för barnen är så vanvettigt trötta redan vid 18,30. Vi har ju kört schemat i 3 veckor nu. (Började veckan innan kuren med själva schemat)
Sen en fråga ang mornarna. Jag har tagit till mig den superbra texten du Acnaib klistrade in till mig, TACK för den :thumbsup: Många vettiga saker där. Men Tili vaknar lite innan 7, i ca 20 minuter är det lite frågor följt av lite gnäll. Jag ramsar EN gång och gör sedan husljud. Men det vill sig inte. Jag kan inte spela för hög musik heller, då stör vi grannarna
Tusen tack för all input och glada tillrop! Det gör SÅ mycket! \:D/