Ur min synvinkel tycker jag att tiderna ser alla tiders ut!
Det var nog i den åldern som Smulan började visa att matintaget det ville hon sköta själv så det fick hon. -Det var svårare för mig än för henne att tillgodose det behovet
Eftersom jag _egentligen_ är mer intresserad av att Smulan äter ordentligt vid huvudmålen så stryper jag mattillgången vid mellanmålen. Jag ser mellanmålen som "on the go food", liksom för att hålla blodsockret och humöret i schack mer än för att tokmätta till.
Men så har jag dagar då jag bara är intresserad av att hon äter, då kan jag vara mer givmild vid mellanmålen. ALLT beroende på sjukdomar, om vi är hemma eller inte. Alltså ngt jag med tiden har snickrat till och listat ut.
Jag tyckte i början att det var himla trixigt, Klimp Semlornas Semla som åt allt i sin väg och kontrasten SmulaSparrisSnörre... ja, du kan räkna ut resten!
-För lite mat, där hade jag avläst barnet. Sover det som det brukar/skall, är dess humör jämt osv osv.
Krävs välling 22.00 ja då går ju mer mat ner på dagen. Fast där håller jag med Choko, stressa inte, ta allt i _er_ takt :thumbsup:
Det var mina inputs det