Vi hade kommit så bra på banan, men de senaste tre dagarna har varit totalt kaos igen. Jag har kämpat i så många veckor med påfyllningen och hon vill bara inte. Nu när jag försökt igen dessa dagar fick jag henne att ta påfyllning vid fyra, vilket innebär att vi nu är helt vilse och när hon väl skall äta då vid sju (tre timmar emellan) är hon dessutom för trött och det kommer bli skrik och tårar utan dess like.
Hon orkar inte vara vaken två timmar och visst, jag fattar logiken i att om hon sover två timmar, så orkar hon vara vaken längre, men när det inte funkar i praktiken??
Hon vaknar efter 45 minuter och jag vagnar och vagnar, hon skriker och gråter i en halvtimme, och när hon sen somnar är det oroligt och hon vaknar till strax igen (då är jag snabb på att ta upp henne i tron att hon då tror att jag "ser över hennes intressen") så att hon inte hinner skrika upp sig igen.
Hon sover bra på natten, äter en gång och knorrar lite vid halv sju (jag vagnar och då går det bra). Men vaknar på riktigt och får mat klockan sju. Har nu även märkt att hon iaf orkar vara vaken lite längre nu , ca. 1,5 timme.
Ngt bra tips på schema som utgår både från oss och standardvarianten?? ](*,)