Träning 2010
Vilken bra vecka Sofiapia!
Jag köper tidningen imorgon!
Sista semesterveckan har gått, och jag har ju inte gjort så mycket träning denna semester, men några pass i veckan har jag ändå rapporterat. Har INTE vågat väga mig
Denna vecka:
mån: joggade 5 km
tors: Joggade utan paus i 55 MINUTER!!! Vet inte hur långt för det var vid kusten. Enormt flyt och mycket stolt över mig själv den dagen!
Lör: vattengympa i hotellpool + lite styrka efteråt c:a 35 min.
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Veckans träning:
tis: 7 km jogging
tors: benträning på gym
lör: bröst & biceps
anna: vad bra om artikeln inspirerade, även om den kanske inte gav tydligt svar på vad man själv ska göra. Fast det finns väl sällan universella lösningar som fungerar för alla när det kommer till träning.
tis: 7 km jogging
tors: benträning på gym
lör: bröst & biceps
anna: vad bra om artikeln inspirerade, även om den kanske inte gav tydligt svar på vad man själv ska göra. Fast det finns väl sällan universella lösningar som fungerar för alla när det kommer till träning.
Det verkar vara ni som i alla fall har gjort något i sommar...
Jag har anmält mig till afrikansk dans!!!
Det ska bli kul!
/LO
Jag har anmält mig till afrikansk dans!!!
Det ska bli kul!
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Hej
Jag är tillbaka efter semestern. Skulle skriva hit på sö men glömde.
Här är några veckors rapport:
v.30: jogging 6km, jogging 9km
v. 31: jogging 10 km,
v.32: må :jogging 5km+mage(situps,pilates)armhäv
ti: styrka 45 min (ben, armar,mage)
ons: jogging 7km(fartlek)+mage(situps,plankan,pilates),armhäv,dips
to: mage+armar(samma som på ons)
fre: jogging 6km
Nu är jag förkyld så det blir lugnare vecka för mig.
Jag är tillbaka efter semestern. Skulle skriva hit på sö men glömde.
Här är några veckors rapport:
v.30: jogging 6km, jogging 9km
v. 31: jogging 10 km,
v.32: må :jogging 5km+mage(situps,pilates)armhäv
ti: styrka 45 min (ben, armar,mage)
ons: jogging 7km(fartlek)+mage(situps,plankan,pilates),armhäv,dips
to: mage+armar(samma som på ons)
fre: jogging 6km
Nu är jag förkyld så det blir lugnare vecka för mig.
Nu börjar det bli fler som dyker upp igen, trevligt, trevligt!
På semestern har jag ju rapporterat 3 pass/vecka, och jag kommer fortsätta med det känns det som. Jag körde ju 5 pass/vecka feb-juni, men lugnar ner tempot en bit nu.
Afrikansk dans låter annorlunda, hoppas det blir kul LO/!
Denna vecka:
Ons: Joggade 5 km
Tors joggade 5 km
Sön Stavgång i slalombacken 4 ggr =1 tim
kram anna
Hej vanner. Jag har en sak att rapportera \:D/
I tisdags fick jag med en kompis på en timmes promenad i klart ok tempo, inget slött alls. Det regnade men jag försökte inte ens hitta en ursäkt.
Och så spelade jag golf i onsdags, lite slöare tempo, men jag gick i alla fall i två timmar.
Vera var anmäld till teater, men det blev inställt, så vi ska i alla fall prova på friskis och svettis tillsammans.
Så målet är afrodans, en promenad och en friskis i veckan. Sen får vi se...
/LO
I tisdags fick jag med en kompis på en timmes promenad i klart ok tempo, inget slött alls. Det regnade men jag försökte inte ens hitta en ursäkt.
Och så spelade jag golf i onsdags, lite slöare tempo, men jag gick i alla fall i två timmar.
Vera var anmäld till teater, men det blev inställt, så vi ska i alla fall prova på friskis och svettis tillsammans.
Så målet är afrodans, en promenad och en friskis i veckan. Sen får vi se...
/LO
Lotta, mamma till
Vera
Ivar
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Härligt anna. Jag ska också ta ett sånt träningspass, nästa måndag
(och då pratar jag varken jogging eller poweryoga...)
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
Ivar
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Hej tjejer!
Veckans pass:
Mån: joggade 5 km
Ons: joggade 5 km
Fre: Joggade 5 km
Ja, lite enahanda kanske, men dagar jag vet att jag bara kommer sitta inomhus vill jag utnyttja och komma UT i luften! Då blir det jogging.
Vilken FRIHET jag har nu! Båda barnen i skolan, lämnas 8.30, hämtas 13.20. 8.32 kan jag stå redo i joggingspåret och starta igång dagen så bra! Jobbar hemifrån 4 förmiddagar/vecka, så jag styr min tid som jag vill! Då är det så bra att köra mån,ons,fre + kanske ett till pass i helgen!
Kanske blir det en långpromenad med väninnan i kväll också, får se om hon hör av sig.
Men jag har ont i ett knä...
Och även bakon det andra knät i en sena...Kanske ska jag inte jogga imorgon, beroende på hur detta utvecklar sig...
kram anna
Veckans pass:
Mån: joggade 5 km
Ons: joggade 5 km
Fre: Joggade 5 km
Ja, lite enahanda kanske, men dagar jag vet att jag bara kommer sitta inomhus vill jag utnyttja och komma UT i luften! Då blir det jogging.
Vilken FRIHET jag har nu! Båda barnen i skolan, lämnas 8.30, hämtas 13.20. 8.32 kan jag stå redo i joggingspåret och starta igång dagen så bra! Jobbar hemifrån 4 förmiddagar/vecka, så jag styr min tid som jag vill! Då är det så bra att köra mån,ons,fre + kanske ett till pass i helgen!
Kanske blir det en långpromenad med väninnan i kväll också, får se om hon hör av sig.
Men jag har ont i ett knä...
kram anna